• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402090100086
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز:

مدرسه سازی از ضروریات کار نظام آموزشی در سیستان و بلوچستان است

مدرسه سازی از ضروریات کار نظام آموزشی در سیستان و بلوچستان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در گردهمایی نیک اندیشان مدرسه ساز استان که شامگاه سه شنبه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد؛ خیرین را دلسوزان حقیقی نظام تعلیم و تربیت دانست که دوشادوش مسئولین دولتی در مسیر مدرسه سازی و مدرسه یاری گام برمی‌دارند.

محمد کرمی ضمن قدردانی از نگاه بلند و خیرخواهانه خیرین که به کمک دستگاه تعلیم و تربیت آمده و خواهند آمد؛ گفت: شما خیرین در حقیقت عنایت خداوند متعال را همراه خود دارید که توانسته‌اید از این فرصت پیش آمده به نحو مطلوب و شایسته‌ای بهره گیرید.

وی افزود: شما دلسوزان حقیقی نظام تعلیم و تربیت هستید که دوشادوش مسئولین دولتی گام برداشته و همراه و همدل با آنان در مسیر تربیت و ساختن فرزندان ایران اسلامی می‌کوشید.

کرمی آموزش و پرورش را دستگاهی انسان ساز عنوان کرد که تربیت و ساختن آحاد بشریت را بر عهده دارد؛ از همین روی اهمیت و جایگاه و ارزش این دستگاه باید در نزد همگان حفظ و ارتقا یابد.

استاندار ادامه داد: ساخت مدرسه در حقیقت ساخت ذهن، فکر و اندیشه فرزندان جامعه است و شما در مسیر زندگی تحصیلی و تربیتی دانش آموزان و ساختن و پرورش آنان سهیم هستید.

وی بیان داشت: کار شما خیرین را خدا می‌بیند، می‌شناسد، پاداش می‌دهد و در درگاه الهی ماجور هستید و معامله شما با خداست.

استاندار گفت: گذشتن از دارایی و مال و ثروت بسیار سخت است و اینجاست که این گذشت نوعی ایثار و فداکاری معنا می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت ساخت مدرسه و نگهداری و توسعه آن خاطرنشان کرد: مدرسه سازی و مدرسه یاری از ضروریات کار نظام آموزشی در سیستان و بلوچستان است و امیدواریم که با حضور معلمان توانمند، دانش آموزانی فکور، بصیر، آگاه و آینده ساز تربیت شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha