• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402083022203
  • خبرنگار : 71588

ایهود باراک: خود اسرائیل تونل‌های زیر بیمارستان الشفاء را ساخته است

ایهود باراک: خود اسرائیل تونل‌های زیر بیمارستان الشفاء را ساخته است

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تونل‌های زیر بیمارستان «الشفاء» توسط صهیونیست‌ها ساخته شده است.

به گزارش ایسنا، ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه «سی ان ان» فاش کرد، تونل‌های زیر بیمارستان الشفاء توسط سازندگان صهیونیستی ساخته شده است؛ هنگامی که مدیریت این مکان طی دهه‌های اخیر به دست تل آویو بود.

ایهود باراک همچنین تصریح کرد: «دهه‌های گذشته ما مدیریت این مکان را برعهده داشتیم؛ بنابراین آنها را نگه داشتیم، از دهه‌های گذشته شاید از چهار یا پنج دهه پیش ما در ساخت این تونل‌ها به خاطر وسعت بسیار محدود این بیمارستان کمک کردیم.»

رژیم صهیونیستی حمله به بیمارستان شفا را با ادعای مقابله با تونل‌هایی که نیروهای مقاومت در زیر این بیمارستان ساخته‌ و آن را به مقر فرماندهی خود تبدیل کرده‌اند، توجیه کرد. 

پس از اشغال این بیمارستان اما هیچ یک از خبرنگاران رسانه‌هایی که به مکان برده شده بودند - از جمله بی.بی.سی و نیویورک تایمز- وجود مراکز نظامی و فرماندهی در زیر این بیمارستان را تایید نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۳۰ ۱۸:۴۲

رژیم جعلی و قلابی تا عنکبوتی گزنده و پوسیده کودک کش اسراییل هر کاری کند و از هر شیاطینی هم کمک بگیرد باز شکستی فاحش خواهد خورد چون هیچ زمانی اهریمن قادر نیست بر قدرت لایزال الهی پیروز گردد نص قران کریم می فرماید یک مومن حقیقی مسلمان بر بیست نفر کافر حریف است این رژیم قلابی با این جنایات انهم در زمان حال که ملت ها همه اطلاعاتی هستند و دارای فهم و ادراک هستند نابودی خودرا رقم زدند لذا باید از این پس به پسا رژیم جعلی بیندیشیم.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۳۰ ۲۰:۲۷

خوب کشتار تجاوز می کنن بعد که تمام نقش هاشون عملی شد این یهودی های اصلاح طلب ضد صهیونیسم میارن بگن یهودی های بد رفتن یهودی های خوب اومدن خدا نگذر از تمام کسانی که تو این نسل کشی وحشیانه نقش و دست داشتن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۰۰:۰۰

ای جانی ها و حرامزادگان نابکار اسرائیلی لعنت خدا بر شما باد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۰۶:۰۹

ترفندهای صهیونیستها دیگر جواب نمیدهد ادعاهای دروغ پشت دروغ یکی پس از دیگری نقش بر آب میشود یکی نیست بپرسد اگر شما ساختید خوب از جای دیگر تونل وارد بشوید تا معلوم بشود تونلی وجود دارذ که به زیر بیمارستان میرسد .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۰۷:۴۰

نه بابا راس که نمی گی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۱۲:۵۸

اگه ساخت اسرائیل بود که راه ها را بلد بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۱۴:۴۲

دوروز دیگه هم میگی طوفان خودشون به پا کردن تا به ما حمله کنن!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۱۵:۴۲

این جانی مگر تو کما نبود؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۲۰:۲۸

ان شاالله بحق محمد و ال محمد برای همیشه همهتون به کمای ابدی برین و هیچوقت بیدار نشین تا مسلمانها از نابودی شما نفسی راحت بکشن و انشاالله به همین زودی این اتفاق می افتد فلسطین پیروز میدان و اسقاطیل نابود است