• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402083022187
  • خبرنگار : 50040

استاندار گیلان عنوان کرد

تحویل سد پلرود تا پایان سال ۱۴۰۳

تحویل سد پلرود تا پایان سال ۱۴۰۳

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، از آبگیری آزمایشی سد پلرود تا پایان سال جاری خبر داد و متذکر شد: طبق پیش‌بینی پیمانکار تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد تحویل سد خواهیم بود.

اسدالله عباسی امروز ۳۰ آبان ماه در حاشیه سفر به شهرستان رودسر و بازدید از پروژه‌های در دست احداث، اظهار کرد: به زودی شاهد سفر وزیر نیرو به استان گیلان خواهیم بود.

وی افزود: در جلسه دو هفته قبل با وزیر نیرو مقرر شد در جریان سفر به گیلان از زیرساخت های برق و آب و سدسازی ها به ویژه شفارود، پلرود و دیورش بازدید به عمل آید.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رفع موانع بر سر راه بهره برداری از سد پلرود رودسر، اضافه کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به گیلان، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد پلرود تخصیص یافت؛ همچنین کارها در پروژه تصفیه خانه طول لات خوب پیش رفته و وارد مدار شده است.

عباسی با بیان اینکه چاه های جایگزین تصفیه خانه قبل از بهره‌برداری سد عملیاتی شده است، گفت: بخش مربوط به راه دسترسی سد با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان در حال اجراست و مقرر شده در ازای هر درخت قطع شده، دو درخت کاشته شود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه استان و استمرار زندگی مردم، خاطرنشان کرد: با محوریت بنیاد مسکن گیلان مشکل روستای آزارکی در حال رفع شدن است تا برای مردم رفاه ایجاد شود.

استاندار گیلان از آبگیری آزمایشی سد پلرود تا پایان سال جاری خبر داد و متذکر شد: طبق پیش‌بینی پیمانکار تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد تحویل سد خواهیم بود و لذا بهانه ای وجود ندارد و کارها با حداکثر ظرفیت انجام خواهد شد.

وی همچنین از تکمیل زیرساخت‌های پست ۶۳ توزیع برق رحیم آباد خبر داد و بیان کرد: شرکت برق منطقه‌ای استان برای تقویت زیرساخت‌های برق اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا مشکلات رفع شود.

تحویل سد پلرود تا پایان سال ۱۴۰۳

تحویل سد پلرود تا پایان سال ۱۴۰۳

تحویل سد پلرود تا پایان سال ۱۴۰۳

تحویل سد پلرود تا پایان سال ۱۴۰۳

تحویل سد پلرود تا پایان سال ۱۴۰۳

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha