فرشاد طهماسبی ۳۰ آبانماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان دو راه برای ارتباط مردمی پیشبینی شد، اظهار کرد: سهلترین، بهترین و کاملترین راه ارتباطی از طریق سامانه ۱۱۱ و سپس نامههای مردمی بود که بعد از سفر همکارانی در دستگاههای اجرایی در قالب دو شیفت کاری ۲۰۰ نفره در حال پردازش نامهها هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون بیش از ۱۴۲ هزار نامه و تلفن در سامانه سامد ثبت شده که از این تعداد حدوداً ۴۸ هزار مورد مربوط به تماسهای مردم استان با سامانه ۱۱۱ بوده است.
طهماسبی در خصوص اطلاع از سرانجام نامه ارسالی، تصریح کرد: نامههای ثبت شده در قالب پیامک به شماره همراه فردی که با آن تماس گرفته است، ارسال میشود که امید است طی ۲۰ روز آینده پیامک ارجاعات نامه به دست مردم برسد.
به گفته وی، پیشبینی میشود طی یک تا یک و نیم ماه آینده تمام نامهها و پیامها به سرانجام برسد.
انتهای پیام
نظرات