• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 1402083021854
  • منبع : فضای مجازی

ببینید/فیل حزب‌الله چطور بلای جان صهیونیست‌ها شده است؟

ببینید/فیل حزب‌الله چطور بلای جان صهیونیست‌ها شده است؟

با افزایش روز افزون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، حزب‌الله لبنان نیز مرحله به مرحله سلاح‌های جدید و قدرتمندتری برای رویارویی با صهیونیست‌ها رو می‌کند.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان به تازگی ویدئوهایی از حمله به مواضع نظامی رژیم صهیونسیتی در مجاورت مرزهای لبنان منتشر کرده که با راکت قدرتمند برکان انجام شده است، راکتی که کارایی خود را در سوریه به خوبی نشان داده است.

راکت‌های توپخانه‌ای خانواده برکان با سر جنگی ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم اولین بار در سوریه مورد استفاده قرار گرفت و حزب‌الله به تدریج آن را توسعه داد و بر دقت و برد آن افزود.

ویدئو/فیل حزب‌الله بلای جان صهیونیست‌ها

نمونه‌های اولیه این راکت به دلیل ایجاد صدایی شبیه به صدای فیل در زمان شلیک، در سوریه به نام «موشک فیل» شناخته شد و یکی از موثرترین سلاح‌های حزب‌الله علیه داعش و مخالفان سوری بود.

حال حزب‌الله نمونه‌های توسعه یافته همین راکت را برای درهم کوبیدن مواضع صهیونیست‌ها در مرز با لبنان مورد استفاده قرار داده است که موجب وارد آمدن خسارات زیادی به مواضع ارتش اسرائیل شده است.

ویدئو/فیل حزب‌الله بلای جان صهیونیست‌ها
راکت برکان در حال اوج گرفتن به سمت پایگاه ارتش اسراییل در مرز با لبنان

در ادامه ویدئویی که گروه رسانه ای حزب‌الله لبنان از شلیک راکت‌های برکان به سوی مواضع ارتش رژیم صهیونسیتی منتشر کرده و نوع راکت‌ها در آن به وضوح قابل مشاهده است، ببینید:

این نوع راکت خسارات و تلفات زیادی را به جای می‌گذارد و از این رو باعث وحشت صهیونیست‌ها شده است. در ویدئویی که در ادامه می بینید بخشی از این خسارات پس از شلیک راکت قابل مشاهده است:
انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۱۵:۳۵

حزب‌الله پیروز است، اسرائیل نابود است.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۲۲:۲۴

اسرائیل فکرمیکنه کشورهای همسایه اش هیچی ندارن.وقتی میبینه شوکه میشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۰۹:۲۱

ماشاالله به شجاعت حزب الله واحسنت به وفاداری ارتش یمن به اسلام چراازلیبی خبری نیست از جبهه سوریه ونصب موشک نگین درلیبی وسوریه وعراق غافل نباشیم.ازچندجبهه همزمان بارانی از موشک‌های سنگین برسان فرود آید گیج میشوند وتیرخلاص را بچه حزب اللهی های خودمان برفرق اسراییل نازل کنند