• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402082921659
  • خبرنگار : 50534

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

بسیج در خط اول به‌دنبال رفع مشکل است

بسیج در خط اول به‌دنبال رفع مشکل است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه حضور بسیج در همه عرصه‌ها ثابت شده است، گفت: بسیج معجزه الهی بود و آثار و برکات حضور بسیجیان در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها قابل مشاهده است.

آیت‌الله علی خاتمی عصر امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان‌ ماه) در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، شکل‌گیری انقلاب اسلامی را معجزه الهی دانست و اظهار کرد: امام (ره) افق دوردست‌ها را می‌دیدند، یعنی در شرایطی که جمعیت کشور ۳۵ میلیون نفر بود ایشان دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند.

وی ادامه داد: حضور بسیج در همه عرصه‌ها ثابت شده و هر کجا دغدغه و مشکلی برای کشور پیش می‌آید، بسیج با قدرت در خط اول ایستاده و به‌دنبال رفع مشکل است.

امام‌ جمعه زنجان با بیان اینکه بسیج به‌عنوان کلید رمزگشا در همه صحنه‌ها حاضر است گفت: بسیج کارنامه افتخارآمیزی در همه صحنه‌ها دارد و در دوران دفاع‌ مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و با مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه دشمنان، حماسه‌های جاوید و ماندگاری خلق کرد.

وی ادامه داد: بسیج در خدمت‌رسانی به جامعه و مردم، روزبه‌روز شکوفاتر و توانمندتر شده است و با ظرفیت و بصیرت بالایی که دارد همه فتنه‌ها و ناامنی‌ها را در نطفه خفه می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان افزود: هفته بسیج فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با ولایت و نشان دادن توانمندی‌ها و آمادگی‌های خود در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

در ادامه مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با تبریک هفته بسیج گفت: نماد شیطان، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند که از هیچ دشمنی‌ای فروگذار نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با اشاره به اینکه دقیقا این نوع دشمنی شیطان‌وار از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و کلید خورد، اظهار کرد: با این وجود، کشور همواره موفق بوده و حرکت رو به جلو داشته است.

وی با اشاره به نقش بسیج در موفقیت کشور، گفت: بسیج در ۴۵ سال گذشته موفق عمل کرده و همواره گوش به فرمان ولی‌ فقیه بوده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه شرط موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف این است که هیچ‌گاه نلغزیده است، افزود: اگر امروز می‌بینیم که بسیج در مقابل دشمنان قد علم کرده، نتیجه همین تفکر مخلصانه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha