• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402082921296
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

تربیت ۸ میلیون بسیجی آماده به رزم از اهداف بسیج است

تربیت ۸ میلیون بسیجی آماده به رزم از اهداف بسیج است

ایسنا/اصفهان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: طبق سند ۱۰ ساله بسیج، تربیت ۸ میلیون بسیجی آماده به رزم از اهداف این نهاد خواهد بود.

روح‌الله صنعتکار، امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان) در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اردستان، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج از همه اقشار و حوزه‌ها نیرو می‌گیرد و اکنون فقط در شهرستان اردستان بسیج در ۲۰ قشر، ۱۱ قرارگاه و در همه حوزه‌های که انقلاب نیاز دارد ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نیروهای بسیجی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، و... ، افزود: در این شهرستان برنامه‌ها و فعالیت‌هایس زیادی توسط نیروهای بسیجی و حمایت‌های شهرداری‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه همه مردم ایران باید بسیجی باشند و طبق سند ۱۰ ساله بسیج تربیت هشت میلیون بسیجی آماده رزم از اهداف این نهاد خواهد بود، گفت: در شهرستان اردستان آن مقدار نیروی پایه کار و عازم در پایگاه‌ها و گردان‌ها سازماندهی شده است.

صنعتکار با اشاره به اجرای ۱۳۷ عنوان برنامه با عناوین مختلف به مناسبت هفته بسیج امسال، گفت: اجتماع بسیجیان در سطح شهرستان، همایش‌های فرزندآوری، مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح چند پایگاه جدید بسیج، اهدای ۱۲ سری جهیزیه به افراد نیازمند، رژه موتوری، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و غیرنظامی و... از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اردستان خواهد بود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هفته بسیج، گفت: از سال گذشته تاکنون چهار نمایشگاه شهرستانی و ۱۲ نمایشگاه پایگاهی در این خصوص برگزار شده که نمایشگاه امسال با حدود ۵۰ غرفه محصولات خانگی و به مدت یک هفته پذیرای عموم مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، تصریح کرد: این نمایشگاه توسط خواهران بسیجی تولید کننده در حوزه‌های مختلف صنایع دستی همچون گل، صنایع خانگی، خوراکی، پوشاک، منسوجات، سنگ و کارهای دستی در قالب‌های مختلف بافتنی، تزیینی و ظروف مختلف راه‌اندازی و تا پنجم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha