• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402082921010
  • خبرنگار : 50189

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد

افتتاح بزرگترین پروژه مدرسه‌ای کشور در کرمان 

افتتاح بزرگترین پروژه مدرسه‌ای کشور در کرمان 

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به زودی بزرگترین پروژه مدرسه‌ای کشور در شهرک شهرداری کرمان افتتاح می‌شود که این پروژه به نام شهید سلیمانی و شامل ۴۲ کلاس درس است.

رضا رضایی صبح امروز ۲۹ آبان‌ماه در نشست تبیینی توجیهی معاونان مدارس شهر کرمان با حضور سردار نقدی ضمن تشریح گزارشی اجمالی از فعالیت‌های انجام شده، اظهار کرد: ۲۵۰۰ روحانی در مدارس استان کرمان جذب شده‌اند که در این زمینه بعد از قم رتبه دوم را داریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ مدرسه در طرح استانداردسازی مدارس قرار گرفته، افزود: ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای استانداردسازی مدارس استان کرمان اختصاص یافته است.

رضایی از ارتقاء بیش از ۴۰ درصدی فضاهای ورزشی مدارس خبر داد و گفت: مدارس نیمه تمام در حال تکمیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: به زودی بزرگترین پروژه مدرسه‌ای کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرک شهرداری کرمان افتتاح می‌شود.
 
وی ادامه داد: این پروژه به نام شهید سلیمانی با ۴۲ کلاس درس است که باعث حل مشکلات زیادی از شهر کرمان در زمینه فضای آموزشی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۱۲:۳۲

بله برین مدرسه بزرگ درست کنید ما هم در روستای زردوکی قلعه گنج دختر پسرامون سه کیلومتر راه به روستای هم جوار پیاده روی کنن که چی مدرسه راهنمای نداریم.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۱۹:۳۷

سلام.استان کرمان.شهرستان فاریاب روستای حیدرآباد۱۴۲ نفر دانش آموز ابتدایی فاقد مدرسه هستند.شیفت عصر مدرسه راهنمایی هستیم که یک کلاس داخل سالن ویک کلاس داخل آبدارخانه برگزار می شود.کاش نگاه ها به روستا برسد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۲۲:۵۶

متاسفانه در کرمان بعضی از مدارس تعطیل شدند یا تخریب شدند و یا به سازمان‌های دیگر داده شده اند از جمله مدرسه میرزا حسین وزیر مدرسه جیحون مدرسه کنار آینده سازان جا به جایی مدرسه رضوانی نژاد و متاسفانه مدرسه ای جایگزین نشده مثلا درچند خیابان بزرگ هیچ مدرسه ای نیست و بچه ها باید مسافت طولانی طی کنند و تعداد دانش اموزان در کلاسها بالاست وقتی با اداره صحبت می کنیم می گویند خدا رو شکر کنین همین‌ها هم هست این شد جواب ..حتی شهر کرمان هم از کمبود مدرسه رنج می بره چه برسه به روستاها .لطفا رسیدگی بشه