• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402082820760
  • خبرنگار : 50604

استاندار گلستان خبر داد

بهره‌برداری از ۳۰۰۰ واحد مسکونی در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

بهره‌برداری از ۳۰۰۰ واحد مسکونی در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان از بهره‌برداری هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری و هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان خبر داد.

علی محمد زنگانه شامگاه  یکشنبه ۲۸ آبان در جلسه شورای مسکن استان گلستان اظهار کرد: موضوع ساخت مسکن و تامین زمین برای ساخت مسکن از مسائل دارای اولویتی است که هیچ کوتاهی نباید در این خصوص صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان‌هایی که در تامین زمین برای ساخت مسکن از برنامه پیش‌بینی شده عقب هستند با تدابیر لازم به برنامه برسند و تامین زمین برای ساخت مسکن را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار گلستان اضافه کرد: در خصوص اراضی دستگاه‌هایی که بلا استفاده مانده است، تعاملی صورت گیرد تا بخشی از آن اراضی برای ساخت مسکن کارکنان فاقد مسکن همان دستگاه استفاده شود.

زنگانه بیان کرد: در موضوع مسکن در استان گلستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تمام نهادها و دستگاه‌های مسوول در این بخش به صورت دائمی گزارش عملکرد خود را به مردم بیان کنند.

وی افزود: هر قدمی که برای خانه‌دار شدن جوانان برداشته شود به طور قطع برکت آن اقدام در زندگی شخصی و فعالیت‌های کاری نمایان خواهد شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: تا پایان هفته جلسه شورای بانک‌ها تشکیل شود تا از ظرفیت بانک‌های خصوصی نیز در پرداخت تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن استفاده شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان تاکید کرد:در شهرستان‌هایی که کارگروه نظارت بر املاک تشکیل نشده با سرعت این کارگروه تشکیل و نسبت به تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای مشاور املاک اقدام شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مقرر شد در سفر دور دوم رئیس جمهور به گلستان هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری برسد و شروع عملیات اجرایی ۵۰۰۰ مسکن روستایی نیز انجام شود و در بخش مسکن شهری در بافت فرسوده و خودمالکین نیز ۱۵۰۰ واحد بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۳ هزار واحد مسکن شهری شروع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha