• یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402082820463
  • خبرنگار : 50214

فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظرقائم یزد:

راز اعتلا و رویش بسیج در میدان‌های جهاد نهفته است

راز اعتلا و رویش بسیج در میدان‌های جهاد نهفته است

ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد با بیان این که راز اعتلا و رویش بسیج در میدان‌های جهاد نهفته است، گفت: تحقق اهداف ترسیم شده برای گام دوم انقلاب نیازمند حرکت عمومی نظام مند و منضبط است.

سرهنگ «حسین آزادی» امروز یکشنبه ۲۸ آبانماه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران، به نقش بسیج در دفع فتنه‌های مختلف دشمنان علیه کشورمان اشاره و عنوان کرد: برای تحقق آرمان‌های متعالی و بزرگ جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب نیازمند بسیج و همت بسیجیان هستیم.

وی با تاکید بر این که راز اعتلا و رویش بسیج در میدان‌های جهاد نهفته است، اظهار کرد: این نهاد بزرگ در میدان عمل، هم ساخته و هم قدرتمند شده و ان‌شاءالله رشد نیز کرده و این انقلاب را به سرانجام مقصود خواهد رساند.

آزادی بیان کرد: بسیج با برخورداری از تجربیات صحنه دفاع مقدس، امروز در سایر عرصه‌ها و میادین تعریف شده از جمله جهاد علمی، جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی و جهاد در عرصه‌های تامین امنیت پایدار و دیگر بخش‌ها، در راستای حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی فعالیت دارد.

وی در ادامه نیز بر لزوم حرکت عمومی نظام مند و منضبط در جهت تحقق اهداف ترسیم شده برای گام دوم انقلاب تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان یزد را با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی در جهت تقویت روحیه، فرهنگ و تفکر بسیجی با کلید واژه‎ی «بسیج، خادم ملت ایران» دنبال خواهیم کرد.

به گفته وی، حدود ۱۶۰ عنوان برنامه برای سطح شهرستان یزد تدارک دیده شده که ۲۵ برنامه از آنها به صورت شاخص مورد تاکید است که از آن مهمترین آنها می‌‎توان به سفر فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی و حضور در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان اشاره کرد.

سرهنگ آزادی از دیگر برنامه‌ های این هفته را برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج با عنوان «اسوه»، طرح تداوم با حضور دانش‌آموزان اعزام شده به اردوهای راهیان نور، برگزاری جشن ولادت حضرت زینب(س) با عنوان طرح سفره‌دار، افتتاح نمایشگاه قتصاد مقاومت و طرح نیروگاه‌های خورشیدی، افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیجیان شهرستان، یادواره شهدای آیه‌های فتح و نیز تجلیل از بانوان بسیجی نمونه ادارات شهرستان، ذکر کرد.

وی به دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان در روز سه شنبه سوم آذرماه اشاره و اضافه کرد: کاروان شادی و اجرای پاتوقی گروهای سرود و تئاتر در سطح شهرستان، برگزاری پیاده وری خانوادگی پیشکسوتان جهاد و شهادت، طرح آبروی محله در مناطق مختلف شهر، برگزاری محفل انس با قران همراه با اختتامیه مسابقات قران بسیجیان، برگزاری همایش عمومی دوچرخه سواری، برپایی میزخدمت در محل اقامه نماز جمعه یزد، برگزاری میقات صالحین و نیز  برگزاری جشنواره بسیج با رویکردهای مختلف طی مدت سه روز در مجتمع کربلا نیز از برنامه های ناحیه مرکزی مقاومت در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مرکزی یزد از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان را توانمندسازی ضابطان امر به معروف و سفیران مهر و ولایت،‌ همایش اقتدار گشت‌های رضویون در مجموعه امیرچخماق، یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت در حسینیه مسجد اعظم کوچه بیوک، نشست مسئولان پایگاه‌های مقاومت با فرمانده سپاه الغدیر استان و افتتاح چند پایگاه مقاومت در شهرستان، برشمرد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha