محمد ناظری امروز، ۲۴ آبانماه در حاشیه دیدار با سرپرست ادارهکل ثبت اسناد و املاک لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این جلسه در خصوص ایجاد و استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در معمولان بحث و تبادل نظر شد که با قول مساعد سرپرست اداره کل ثبت اسناد استان مقرر شد با پیگیری ایشان از طریق سازمان ثبت اسناد کشور مجوزات لازم در جهت ایجاد اداره در شهرستان معمولان اخذ شود.
وی با اشاره به چند بخش بودن حوزه ثبتی معمولان، بیان کرد: این موضوع سبب شده است مردم معمولان به شهرستانهای پلدختر و چگنی مراجعه کنند که پس از ایجاد اداره در معمولان حوزه ثبتی نیز یکپارچه خواهد شد تا مردم شهرستان معمولان مشکلی در این خصوص نداشته باشند.
سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: همچنین از سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و معاونین ایشان دعوت شد تا به معمولان سفر کرده و بهصورت میدانی در خصوص موضوعات مطرح شده بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام
نظرات