به گزارش ایسنا به نقل از سایت چندسو، اگر یک دفتر مدیریت فضای مناسبی نداشته باشد، قطعا ارباب رجوع نیز برای خدمات شرکت ارزش قائل نمی شود، زیرا این روزها قبل از مهارت و تخصص جذابیتهای بصری سرمنشا تصمیمات هستند. این موضوع سبب شده تا همواره مدیران مجموعههای مختلف به فکر چیدمانی صحیح و اصولی برای دفتر خود باشند و همواره دغدغهی خرید انواع وسایل دکوراسیون داخلی مانند خرید صندلی مدیریتی و میز مدیریتی مناسب داشته باشند. در ادامه ایدههای مختلفی برای یک دکوراسیون بینقص ارائه میدهیم تا بتوانید با الگو گرفتن از آنها، فضای شخصیسازی شده و جذاب خود را بسازید.
معرفی ۸ ایده جذاب برای طراحی بهتر دکوراسیون اتاق مدیر
چیدمان صحیح دکوراسیون داخلی دنیای بی انتهایی از هنر است که با خلاقیت در طراحی جزئیات آن میتوان دکوری بینقص و کابردی ساخت. در ادامه تنها به برخی از ایدههای کاربردی این حوزه اشاره میکنیم تا بتوانید خط ایده را دنبال کرده و در مسیر، به ایده نهایی خود برسید و همان را اجرا کنید. این موارد عبارتاند از:
۱.استفاده از پرده مناسب برای دفتر مدیریت
یک پنجره دوجداره میتواند نور خوبی به اتاق ببخشد و زیبایی آن را دو چندان کند. اما استفاده از یک پرده نامناسب تمام این زیبایی را از بین میبرد. برای اتاق مدیریت بهتر است از یک پرده کرکرهای یا یک پرده مدرن با طرحهای زیبا استفاده کنید.
۲.استفاده از رنگهای روشن
یک فضا با رنگ روشن میتواند حس خوبی را به ارباب رجوع منتقل کند اما قطعا صورتی روشن نمیتواند رنگ مدنظر شما باشد! بهتر است از رنگهایی چون کرم، طوسی روشن، نخودی و... استفاده کنید تا درکنار داشتن زیبایی، فضای اتاق را بزرگتر نشان دهد.
جهت کسب اطلاعات و مشاوره خرید در خصوص انواع صندلی مدیریتی و میز مدیریتی میتوانید از طریق راههای زیر با چندسو ارتباط برقرار نمایید:
۰۹۳۹۵۸۰۰۱۶۷ – ۰۲۶۳۲۸۲۸۲۹۰ - ۰۲۶۳۲۸۲۸۲۹۳
Chandsoo.com
۳.تناسب مبلمان مدیریتی با دیگر المانهای موجود در فضا
استفاده از مبلمان اداری در دکوراسیون اتاق مدیریت حتمی است. اما انتخاب نوع آن حاصل ایده اصلی شما برای طراحی دکور است. به طور مثال اگر یک میز اداری به اصطلاح سلطنتی دارید و پردههایی با تم قهوهای و طرح های کلاسیک، بهتر است مبلمان شما نیز کلاسیک انتخاب شوند تا مانند وصله ناجور به چشم نیایند!
۴.استفاده از کتابخانه ی زیبا برای اتاق مدیریت
یک ایده جذاب برای طراحی دکور اتاق مدیریتی استفاده از کتابخانه است. این کتابخانه علاوه بر داشتن بعد فرهنگی میتواند شخصیت بهتری از شما به نمایش بگذارد و گوشهای از اتاق را به زیباترین حالت ممکن پر نماید.
۵.استفاده از گلدانهای آپارتمانی
وجود المان های طبیعی در هر سبک چیدمانی جذاب و روح بخش است. فقط توجه کنید که گلدانهایی انتخاب کنید که نیاز به رسیدگی کمی داشته باشند و با شرایط نوری محیط کار شما کنار بیایند. به غیر از این موارد حتما یک گلدان زیبا با طرح و رنگ مناسب انتخاب کرده تا زیبایی را به طور کامل به تصویر بکشد.
۶.استفاده از اکسسوریهای متناسب محیط اداری
اکسسوریهای مختلف مانند انواع مجسمهها، شلفها و.. میتواند فضای زیبایی بسازند. البته در استفاده از آنها نباید زیادهروی کرد و همه چیز باید به اندازه و کافی باشد.
۷.استفاده از تابلوهایی متناسب با خدمات شرکت
اگر خدماتی که ارائه میدهید به نحوی است که میتوان از آن عکسبرداری کرد، بهتر است تابلوهایی یکدست و زیبا از نتیجهی کار خود درست کرده و در گوشهای از اتاق نصب نمایید. اینکار منجر به ساخت اعتماد متقابل میشود.
۸.استفاده از لوحهای تقدیر یا استاندارهای کسب شده توسط شرکت
نصب افتخارات شما برروی دیوار هم میتواند فضای دیوار ر از سادگی دربیاورد و هم میتواند اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرد و شخصیت جدیتری از شما را به نمایش بگذارد.
اصول طراحی دکوراسیون دفتر مدیریت
اصولا چیدمان اتاق براساس متراژ آن تنظیم میشود، به همین دلیل اصول چیدمان در هر فضایی متغیر است. در ادامه برخی از مهمترین اصول موجود در این حوزه را به تفکیک متراژ فضا بیان میکنیم.
- دکوراسیون داخلی اتاق مدیریتی کوچک: اگر متراژ اتاق شما کم است بهتر است اتاق جلسات را از آن جدا کرده و تنها فضایی مخصوص برای گفتگوی صمیمانه اما جدی ایجاد کنید. در این فضا بهتر است از کاغذرنگیهای روشن و مدرن استفاده شود تا نور اتاق بهتر منعکس شود و فضا بزرگتر به نظر برسد. همچنین میتوانید از شلفهای مختلف برای قرار دادن دکور مرتبط یا کتابها استفاده کنید و قرار دادن المانهای طبیعی مانند گلدونهای آپارتمانی را نیز در راستای کار خود قرار دهید. این چنین فضا از یک اتاق جدی و خشک به یک اتاق رسمی اما زنده تغییر هویت میدهد.
- دکوراسیون داخلی اتاق مدیریتی متوسط: دکور این اتاق باید تلفیقی از دو فضای بزرگ و کوچک باشد. در هنگام خرید میز مدیریتی برای یک فضایی با متراژمتوسط، بهتر است میزی بزرگ انتخاب کنید که کمی از فضا را پوشش دهد. همچنین استفاده از کتابخانه در گوشهای از اتاق و یک مجسمه یا گلدون در گوشهی دیگر می تواند روح فضا را تغییر دهد. حتما در این نوع اتاق مدیریتی از کاغذ دیواریهایی استفاده کنید که طراحی شلوغی نداشته باشد تا فضای شما دلباز شود و به سمت کوچکی میل نکند.
- دکوراسیون داخلی اتاق مدیریتی بزرگ: اگر متراژ اتاق مدیریت بزرگ باشد آزادی عمل بیشتری برای چیدمان آن خواهید داشت. در این فضا میتوانید میز کنفرانس را به اتاق خود بیاورید تا جلسات مهم در اتاق شما تشکیل شوند. به غیر از این مورد، برعکس فضای کوچک که بیشتر سبک مدرن برای چیدمان آن مورد استفاده قرار می گیرد میتوانید سبک کلاسیک را نیز اجرا کنید. استفاده از کتابخانههای بزرگ نیز در این فضا مرسوم است و میتواند شخصیت شما را کمی مطلع و جدی نشان دهد.
چرا برای خرید لوازم دکوراسیون داخلی فروشگاه چند سو را پیشنهاد میکنیم؟
برای یک چیدمان درست و اصولی نیاز به المانهای مختلفی است که خریداری آنها نیاز به دقت کافی و یک فروشگاه معتبر دارد. فروشگاه چندسو یکی از بزرگترین مجموعههای فروش وسایلی مانند انواع صندلی اداری، میز اذاری و... است. خرید از این فروشگاه مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره میکنیم. این موارد عبارتاند از:
- امکان خرید اقساطی با قسطهای ۶، ۱۲ و ۱۸ ماهه با استفاده از چک
- امکان خرید عمده با قیمت نهایی باصرفه تر
- پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
- ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۱۲ میلیون تومان
- امکان بازگشت وجه در صورت مغایرت کالا
موارد بالا تنها قسمتی از مزایای این مجموعه هستند. چندسو توانسته با گردآوری محصولات مختلف کالکشن جذابی از انواع مبلمان اداری و دیگر محصولات ایجاد کند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم برای خرید صندلی اداری، میزهای مدیریتی و کارمندی و... حتما به سایت چندسو مراجعه کرده و از مزایای بینظیر آن بهرهمند شوید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات