• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082216376
  • منبع : بازار

تور استانبول هتل تانگو تقسیم + قیمت

تور استانبول هتل تانگو تقسیم + قیمت

این روزها شاید بارها پیام های تبلیغاتی بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول را دیده اید و ترغیب شده اید که چمدانتان را بسته و به ترکیه سفر کنید، اما پیش از هر اقدام خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله درباره تور استانبول لحظه آخری با اقامت در هتل تانگو می گوییم، پس با ما همراه باشید.

معرفی هتل تانگو

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، این روزا تب و تاب تور استانبول لحظه آخری داغ است و بسیاری به دنبال سفر کم هزینه به چهارمین مقصد گردشگری اروپا هستند مخصوصا که ایرانیان نیازی به دریافت ویزا برای سفر به استانبول نیستند، به همین دلیل هم بسیاری به دنبال بلیط هواپیما لحظه آخری هستند اما عده ای ترجیح می دهند برنامه ریزی تور خود را به شرکت های معتبر بسپارند و تنها به دنبال چیدن برنامه های تفریحی خود هستند.

با خریدن تور استانبول، می توانید هتل محل اقامت خود را در زمان رزرو تور، انتخاب کنید، اگر برایتان نزدیکی به مرکز شهر و جاذبه های تاریخی و مراکز خرید همزمان مهم است، هتل تانگو می تواند انتخاب مناسبی باشد.

هتل تانگو (the tango hotel istanbul) هتل سه ستاره ای در مرکز استانبول است که در میدان تقسیم قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل یکی از دلایل محبوبیت آن است. از هتل تانگو تا میدان تقسیم و هتل استقلال تنها ۴ دقیقه فاصله است.

اتاق های هتل تانگو

هتل تانگو ۳۲ اتاق دارد که می توانید اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته یا اتاق خانواده و اتاق کانکت را برای سفر رزرو کنید.

تمامی اتاق های هتل تانگو عایق صدا هستند و در آن ها دستگاه تهویه، گاوصندوق، تلویزیون، کمد دیواری، کتری برقی، سشوار، مینی بار، سرویس بهداشتی، حمام، چای ساز و قهوه ساز  و ... وجود دارد.

اتاق های ۱ نفره ۲۱ متر مساحت دارند و در آن علاوه بر تخت یک نفره، سوفا وجود دارد. مساحت اتاق های دو نفره ۲۵ متر است و یک تخت دو نفره دارد. در اتاق های ۳ نفره که ۲۷ متری است، یک تخت بزرگ دونفر، یک تخت یک نفره و دو سوفا قرار دارد.

تور استانبول هتل تانگو تقسیم + قیمت

اتاق های خانوادگی هتل با ۳۰ متر مساحت و دو تخت یک نفره همراه با یک سوفا میزبان میهمانان است. اتاق های جونیور ۲۵ متری و دلاکس ۴۰ متری هرکدام دو تخت یک نفره و یک سوفا دارند.

از تمام اتاق های هتل می توانید چشم اندازی از کوچه های استانبول داشته باشید. همچنین سرویس حمام اتاق ها ترکیبی از وان و دوش است و در آن ها تمامی لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، حوله و ... قرار دارد. در صورت نیاز به تخت اضافی می توانید از پذیرش درخواست کنید اما باید هزینه اضافه بپردازید.

امکانات رفاهی هتل تانگو

هتل تانگو  تکسیم در استانبول خدمات و امکانات رفاهی کاملی در اختیار مسافران می گذارد. شما می توانید در رستوران تانگو انواع غذاهای ترکی را امتحان کنید، صبحانه و دیگر وعده های غذایی به صورت سلف سرویس است. در محوطه هتل کافه ای است که می توانید از محیط زیبای آن استفاده کرده و انواع نوشیدنی یا دسر را سفارش دهید.

از دیگر امکانات این هتل می تواند به استخر سرپوشیده چهارفصل، استخر روباز فصلی، آبگرم، خدمات زیبایی و تناسب اندام اشاره کرد، همچنین شما می توانید در کلاس های خصوصی هتل شرکت کنید یا با پرداخت هزینه اضافی ورزش های اسکواش و تنیس  را امتحان کنید.

نظافت روزانه اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات لاندری و خشکشویی، کافی نت، سالن آرایش و زیبایی، مراقبت از کودکان و ... دیگر خدمات هتل تانگو است. شما می توانید از راهنمای خدمات تور و بلیط هتل تانگو استفاده کنید. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و شما می توانید اتاق خود را از ساعت ۲ صبح تا ۱۲ ظهر تحویل بگیرید، اگر تور استانبول لحظه آخری با هتل تانگو را خریداری کنید، می توانید از ترانسفر رایگان و خدمات شاتل استفاده کنید.

فاصله هتل تانگو تا جاذبه های شهر

همانطور که گفتیم هتل تانگو تقسیم در منطقه شیشلی واقع شده و تنها ۵۰۰ متر تا خیابان استفلال فاصله دارد. ایستگاه متروی عثمان در ۴۰۰ متری هتل است و دسترسی آسانی به وسایل نقلیه عمومی دارد. شما می توانید از ایستگاه تراموای تقسیم برای جابجایی استفاده کنید یا با مترو تردد کنید.

هتل تانگو حدود ۱۶ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک و ۳۰ کیلومتر با فرودگاه سبیحا گوکچن فاصله دارد. تنها با ۱۴ دقیقه تاکسی سواری یا ۳۰ دقیقه اتوبوس سواری می توانید از مسجد سلیمانیه بازدید کنید. موزه مادام توسو ۱۶ دقیقه و مسجد آبی و ایاصوفیه ۱۹ دقیقه تا هتل فاصله دارد اما برای دیدن این جاذبه ها با اتوبوس ۴۰ دقیقه مسافت است.

قیمت تور استانبول هتل تانگو

هزینه تور یک هفته ای سفر به استانبول با اقامت ۷ شب و ۸ روز در هتل تانگو برای یک نفر حدود ۲۵ میلیون تومان است، با رزرو و خریداری تور از علی بابا می توانید از بیمه مسافرتی تا سقف ۱۰.۰۰۰ یورو، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا، بیمه مسافرتی افراد بالای ۶۰ سال، ترانسفر گروهی رفت و برگشت و تورلیدر فارسی زبان بهره مند شوید. همچنین با خرید تور ۱ میلیون تومان برای تفریح در استانبول از علی‌بابا هدیه می گیرید و می توانید با فعال کردن امکان پرداخت چندمرحله‌ای هنگام رزرو تورهای گران‌قیمت، پرداخت هزینه سفر را قسط‌بندی کنید.

سخن آخر

گاهی برنامه ریزی برای سفر خارجی، خرید بلیط و رزرو هتل نه تنها زمانبر است بلکه ممکن است گرانتر از خرید تور تمام شود، به همین دلیل بسیاری از افراد برای سفر خود به دنبال خرید تور هستند، شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت علی بابا، تور استانبول را جستجو کرده و  تورهای لحظه آخری با قیمت مناسب خریداری کنید، با این کار می توانید تورهایی با گارانتی بهترین قیمت را انتخاب کرده و بدون نگرانی از ایجاد مشکل، به تعطیلات بروید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha