• جمعه / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402081913816
  • خبرنگار : 71592

شلیک موشک‌های ضد تانک به سمت پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان

شلیک موشک‌های ضد تانک به سمت پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه تایید کرد که نیروهای مسلح در جنوب لبنان با موشک‌های ضد تانک، نیروهای نظامی این رژیم را در شمال راضی اشغالی مورد حمله قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی شامگاه امروز گزارش داد که نیروهای مسلح در جنوب لبنان با موشک‌های ضد تانک به پایگاه‌های نظامی این رژیم در مرز مشترک با لبنان حمله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در واکنش به این حملات، مکان‌های پرتاب این موشک‌ها در مرز لبنان و اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

این حملات موشکی همزمان با حملات مستمر توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به پایگاه‌هایی در «مزارع شبعا» و بلندی‌های «کفرشوبا» صورت گرفته است.

همچنین حزب‌الله لبنان از حملات موشک‌های هدایت‌شونده به سمت یک گروه پیاده نظام رژیم صهیونیستی در «حرش شتولا» خبر داد.

رسانه‌های نظامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کردند: «مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۵:۲۵ بعد از ظهر امروز جمعه ۱۹ آبان ماه یک گروه پیاده نظام صهیونیستی را در «حرش شتولا» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند و تعدادی از این نیروها زخمی شدند.»

حزب‌الله لبنان هم‌چنین اعلام کرد، نیروهای مقاومت با سه پهپاد نیروهای رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داده است. این حزب اعلام کرد، پهپاد اول پادگان «یفتاح قدیش» (روستای تحت اشغال لبنان به نام قدس) و دو پهپاد دیگر تجمع جدیدی از صهیونیست‌ها را در شرق مستعمره «حتسودت یوشع» (نبی یوشع) هدف قرار داده است. در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، پنج پهپاد آسمان فلسطین اشغالی را در شمال نقض کرد که یکی از آنها رهگیری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha