• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402081712244
  • خبرنگار : 50228

رییس هیات خبر داد

آذرماه؛ اهواز میزبان مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال کشور

آذرماه؛ اهواز میزبان مسابقات تنیس زیر ۱۸ سال کشور

ایسنا/خوزستان رئیس هیات تنیس استان خوزستان گفت: علی رغم لغو مسابقات المپیاد دانش آموزی کشور در رشته تنیس، اهواز آذرماه امسال میزبان مسابقات تنیس رده سنی زیر ۱۸ سال کشور خواهدبود.

محمدرضا جمهیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری موفق دوره مربیگری درجه ۲ تنیس در استان خوزستان، اظهار کرد: دوره مربیگری درجه۲ Level۱ تنیس به میزبانی استان و با حضور مربیانی از سراسر کشور به مدت ۱۰ روز از ششم تا پانزدهم آبان ماه در اهواز برگزار گردید.

وی گفت:  مدرس این دوره، برعهده «پیمان والی نیا » از مربیان درجه یک بین المللی از استان تهران بود و هدف از برگزاری آن ارتقای سطح کیفی مربیان به خصوص مربیان استان و ارتقای پایه آن ها بود.

رئیس هیات تنیس خوزستان افزود:  هم اکنون در استان خوزستان، ۵ مربی درجه دو، ۳۰ مربی درجه ۳ و دو مربی درجه یک داریم.

وی  در خصوص برنامه‌های پیش روی هیات تنیس استان نیز گفت: راهیابی تنیسورهای استان جزو نفرات برتر کشور در رده‌های سنی، اعزام تیم های باشگاهی خوزستان به مسابقات جام حذفی کیش، برگزاری مسابقات ماهیانه رده‌های سنی مختلف، رنکینگ استانی و برگزاری مسابقات پیشکسوتان در هر دو بخش آقایان و بانوان از جمله برنامه‌های آتی تنیس استان هستند.

جمهیری افزود: علی رغم لغو مسابقات المپیاد دانش آموزی کشور در رشته تنیس، آذرماه امسال در اهواز میزبان مسابقات تنیس رده سنی زیر ۱۸ سال کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه استعدادیابی هیات تنیس خوزستان، گفت: علی‌رغم مشهور بودن تنیس به رشته گران، هیات تنیس در نظر دارد با اجرای استعدادیابی گروهی با در اختیار قراردادن مربی و زمین رایگان و نیز عقد تفاهم نامه با آموزش و پرورش برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان نسبت به کشف استعدادهای تنیس استان و برنامه ریزی برای رسیدن به رتبه‌های برتر کشوری، اقدام کند.

رئیس هیات تنیس خوزستان با اشاره به حضور ۴۰۰ تنیسور فعال در استان، اظهار کرد: از ۴۰ زمین تنیس خاکی در استان، ۳ زمین برای هیات استان است. ضمن این که هشت  باشگاه تنیس هم در استان فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم این باشگاه‌ مجوزدار شوند. همچنین برای فعال شدن رشته تنیس در سایر شهرهای استان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha