• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۰۶:۲۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402081510476
  • خبرنگار : 71038

واکنش ایران به تهدید یک مقام صهیونیستی مبنی بر استفاده از بمب هسته ای علیه مردم غزه

واکنش ایران به تهدید یک مقام صهیونیستی مبنی بر استفاده از بمب هسته ای علیه مردم غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت : جهان می بایست فورا در مقابل این رژیم فاشیست و نژادپرست بایستد و حامیان آن را پاسخگو کند.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت:«وحشیگری بی حد و مرز رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در ‎غزه در روزهای اخیر، با تهدید  وزیر کابینه رژیم یادشده به استفاده از بمب هسته‌ای، زنگ هشداری برای همه جهانیان است.

جهان می بایست فورا در مقابل این رژیم فاشیست و نژادپرست بایستد و حامیان آن را پاسخگو نماید.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۵ ۰۷:۵۹

بنام خدا درخواست از شخصیت های هنری، ورزشی، علمی، فرهنگی و سیاسی کودکان بی گناه غزه نیاز فوری به کمک شما دارند! با قدردانی صمیمانه از تلاش های نهادها و شخصیت های دولتی و غیر دولتی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از تمام شخصیت های علمی، فرهنگی، هنری و سیاسی خاضعانه درخواست دارم، علاوه بر انتشار پیام در صفحه مجازی خود یا رسانه ها، با تعدادی از افراد و نهادهای تاثیر گذار در سطح جهان مکاتبه کرده، و ضمن تبین واقعیات فلسطین، از آنها به طور اختصاصی درخواست کنند برای توقف جنایات اسرائیل در نوار غزه و سایر نقاط فلسطین اقدام عملی کنئد. با توجه به میزان و شدت جنایات و نسل کشی بی وقفه در غزه و شرایط بحرانی حاکم بر منطقه، و از آنجا که اکثر رسانه های مهم دنیا تحت مالکیت یا نفوذ سرمایه داران بسیار بزرگ بین المللی و نظام سلطه هستند، و واقعیاات حال و گذشته فلسطین و اسرائیل را وارونه جلوه می دهند، صرف نظر از رویکرد سیاسی و دینمان وظیفه انسانی و اخلاقی داریم در امر درک و نشر حقایق و کمک به توقف نسل کشی در غزه در حد توان تلاش کنیم. اکبر فیجانی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۵ ۰۸:۲۹

سریع ترین روش 1-اخراج سفیر و بسته سفارستخانه ها-2-تحریم کالاها و جلوگیری از صادرات و واردات هر نوع کالا به اسراییل-3- تحریم نفتی و پتروشیمی -4- قطع پروازها به اسرائیل-5-قطع هر گونه عملیات بانکی 6-قطع هر گونه فعالیت ورزشی با اسرائیل-7-قطع همکاری نظامی با اسرائیل8- تحریم کشتیرانی و بنادر اینا رو انجام بدن اسرائیل از پا در میاد

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۵ ۰۸:۴۲

امریکا که از بمب اتم استفاده کرده باید در رسانه حاضر شود و از مردم دنیا معذرت بخواهد و بگوید اشتباه کردم که اسرائیل سگ وحشی این حرف را نزند.