مجید کیانپور چهاردهم آبان در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی گفت: خط مشی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در 67 سال گذشته ارائه خدمات مطلوب، روزآمد منطبق بر استانداردهای ملی و بینالمللی بوده و امروز نیز در مسیر تحول و توسعه و به کارگیری فناوری و تجهیزات روز دنیا، هوشمند سازی ارائه خدمات و استفاده از تخصص پرسنل را با اولویت بیشتر دنبال خواهیم کرد.
کیانپور اضافه کرد: تغییر همیشه سخت است ولی باید با برنامه و هوشمندانه برای سالهای بعد برنامهریزی کرد که با برنامهریزی صحیح و هوشمندسازی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیشرفتهای علمی و اقتصادی را در پروژههای عمرانی کشور رقم زد.
وی افزود: خدمات شرکت باید به سمت و سوی فضای مجازی و اینترنتی پیش برود تا ضمن ارتقای مشتری مداری، بروکراسی اداری نیز کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به پیشرفتهای تکنولوژی ، مشتریان نیز به دنبال دریافت خدمات مطلوب و بروز هستند و مهم است که از تکنولوژی و فنآوری برای دریافت خدمات استفاده کنند.
وی در پایان در جمع مدیران ستادی تاکید کرد: ضروری است ضمن مطالعه، ایدهها و زیر ساختها در این خصوص شناسایی و در هوشمند سازی ارائه خدمات همزمان با تکنولوژی روز جلوتر از نیاز مشتری تسریع شود.
انتهای پیام
نظرات