رعنا قدردان با بیان اینکه خدمات الکترونیک، خدماتی دو طرفه است که از طریق اینترنت و فضای مجازی به کاربران خدمت رسانی میکند و هدف آن ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری ۱۰ هزار و ۵۲۵ خدمت بصورت الکترونیکی به مشترکان ارائه شده است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۱۸ مورد واگذاری انشعاب و عقد قرادرداد، ۱۱۸ مورد تغییر کاربری و ۶۶۸ فقره تغییرذ مشخصات بوده است.
قدردان خاطرنشان کرد: به منظور توسعه دولت الکترونیک و طرح تکریم مراجعان، بیش از ۲۲ نوع خدمت غیرحضوری توسط این شرکت در پورتال شرکت و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه میشود.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال ۶ هزار و ۹۰۳ فقره قبوض میان دوره در دفاتر پیشخوان به مشترکین صادر شده است.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی خاطرنشان کرد: از سالها قبل در ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیک بحث های بسیاری وجود داشت و برخی خدمات کم و بیش از سوی دولت و ادارات به صورت الکترونیک درآمد و در آن روزها کمتر کسی فکر می کرد که این خدمات به چه میزان مفید خواهد بود، اما با وجود شیوع بیماری کرونا و جا خوش کردن آن در کشور اهمیت این موضوع بسیار زیاد و برای همه روشن شد.
قدران ادامه داد: کاهش هزینهها، صرفهجویی در وقت و انرژی، کاهش فساد اداری و افزایش سطح آگاهی مردم، ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی، اجرای عدالت اجتماعی با استفاده از شفافیت و دسترسی به اطلاعات، کاهش شکاف دیجیتال بین بخشهای روستایی و شهری، گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی در بین بخشهای دورافتاده، بهبود شرایط اقتصادی و فراهم کردن فرصتهای اقتصادی برای جوامع محروم ازمزیت های مهم تحقق دولت الکترونیک است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، وی گفت: علاوه بر سامانه یادشده، درگاههای دیگری شامل میز خدمت حضوری، میز خدمت الکترونیک و سامانه پاسخگویی ۱۲۲ برای ارائه خدمات به مشترکان شهرستان خوی نیز برقرار است.
انتهای پیام
نظرات