• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081409616
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان:

عملیات طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد

عملیات طوفان الاقصی باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: بی‌تردید عملیات طوفان الاقصی که توسط مجاهدان و رزمندگان شجاع فلسطین، طراحی و اجرا شد باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و شکست جبران ناپذیر این رژیم نامشروع شد.

علی نظری سیزدهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره) در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان مبارز به دست مزدوران رژیم ستمگر پلهوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مجاهد و پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

وی ادامه داد: هر سال این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی داشته می‌شود و ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن، انزجار خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، اعلام می‌کند.

نظری افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همه اقشار مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در این رویداد مهم و بزرگ شرکت کردند.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: شاهد هستیم این روزها رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا مشغول قتل عام و نسل کشی مردم بی‌پناه غزه و فلسطین به ویژه کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم است.

وی تصریح کرد: ارتش رژیم نامشروع صهیونیستی یک ارتش تروریستی است که از هر تلاش غیرانسانی و غیراخلاقی برای نجات این رژیم از فروپاشی دریغ نمی‌کند تا جایی که الان می‌بینیم بسیاری از مردم جهان با برپایی راهپیمایی‌های مختلف، محکومیت این جنایات را فریاد زدند؛ زیرا هر انسان آزادی خواهی ستم، ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کند.

نظری اضافه کرد: بی‌تردید عملیات طوفان الاقصی که توسط مجاهدان و رزمندگان شجاع فلسطین، طراحی و اجرا شد باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و شکست جبران ناپذیر این رژیم نامشروع شد.

رئیس دانشگاه لرستان افزود:به همین علت، ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در حال انتقام گرفتن از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین است و امت اسلامی وظیفه دارد در این مقطع خطیر به روش‌های گوناگون با مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام همدردی کرده و یاریگر فلسطین قهرمان باشد.

وی ادامه داد: بدین وسیله از آحاد مردم استان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان که در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حضور حداکثری داشتند تشکر می‌کنیم که بار دیگر به جهان نشان دادند که ایران اسلامی، همواره در کنار ملت مظلوم و شجاع فلسطین ایستاده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha