• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081309338
  • خبرنگار : 50604

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد

مهر تأیید مجدد ملت ایران بر مقبولیت نظام در ۱۳ آبان

مهر تأیید مجدد ملت ایران بر مقبولیت نظام در ۱۳ آبان

ایسنا/گلستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مردم موقعیت‌شناس و بصیر کشور ما امروز با حضور در مراسم  راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان مقبولیت و سرمایه اجتماعی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام محمدزمان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تشکر از حضور پرشور مردم گلستان در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان اظهار کرد: حضور پرشور مردم و به ویژه قشر جوان و نوجوان در همایش ضد استکباری امروز نشان‌دهنده اعتماد مردم به خداوند متعال و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مردم مظلم غزه با درس گرفتن از مقاومت مردم ایران در مقابل استعمارگران امروز در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی قد علم کرده اند، گفت: وقایع بزرگ و تاریخی ۱۳ آبان موجب ثبات و تداوم پیروزی انقلاب اسلامی شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: مردم ما با حضور در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان ثابت کردند که امروز آگاه‌تر و هوشیارتر از همیشه پای کار دفاع از انقلاب، مبارزه با استکبار و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب هستند.

قربانی با بیان اینکه حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به مردم غزه و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم این کشور دل همه ‌انسان های آزادیخواه جهان را به درد آورده است، گفت: مردم ایران اسلامی در حقیقت با حضور گسترده در راهپیمایی امروز و با شعارهای مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت خود را از اسرائیل فریاد زده و با مسلمانان فلسطینی همدردی کردند.

وی ضمن محکوم کردن شدید جنایات رژیم غاصب اسرائیل گفت: رهبر و پیشوای ما پیش‌بینی کرده بودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و با جنایات وحشیانه ای که این رژیم مرتکب می‌شود، نابودی خود را به جلو خواهد انداخت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: مردم موقعیت شناس و بصیر کشور ما امروز با حضور در مراسم  راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقبولیت و سرمایه اجتماعی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha