• جمعه / ۱۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402081208550
  • خبرنگار : 50161

بیانیه مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار زنجان به مناسبت روز ۱۳ آبان 

بیانیه مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار زنجان به مناسبت روز ۱۳ آبان 

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت روز ۱۳ آبان‌ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی اقدام به صدور بیانیه‌ای مشترک کردند.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه مشترکی را صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز حوادثی بود که هر یک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا علیرغم نقشه‌های شوم دشمنان تاثیرگذار شد.

۱۳ آبان امسال را در شرایطی گرامی می‌داریم که شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم و همین موضوع نشان می‌دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان.های خود در جهت استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) فلسطین پاره تن اسلام است، ادامه دهد.

ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان زنجان خصوصاً دانش‌آموزان و دانشجویان باری دیگر با گرامیداشت این روز باشکوه و با حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان به جهانیان ثابت خواهند کرد در مسیر اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) کوتاه نخواهند آمد.

اینجانبان از مردم استان زنجان دعوت می‌کنیم با توجه به شرایط ویژه امروز ایران در منطقه و جهان جهت مقابله با استکبار جهانی و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند و رژیم‌های غاصب، جعلی و مستبد جهان را ناکام و ناامید سازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha