• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402081108069
  • خبرنگار : 50187

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

شورای عالی کانون کارشناسان رسمی، نقش نظارتی خود را اعمال کند

شورای عالی کانون کارشناسان رسمی، نقش نظارتی خود را اعمال کند

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مسئولان عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری دنبال ایجاد رویه واحد باشند و نقش نظارتی خود برای ارتقاء نظرات کارشناسی و دقت و سرعت در کار را اعمال کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز ۱۱ آبان ماه در نشست شورای قضائی استان با شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری در کرمان با محکوم کردن جنایات رژیم صیونیستی در غزه اظهار کرد: بین مراجع قضائی و کارشناسان که به دستگاه قضائی برای احقاق حق مردم و اجرای عدالت کمک می‌کنند، تعامل خوبی وجود دارد.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان این نشست افزود: اختلاف نظرها بین کارشناسان و جامعه حقوقی طبیعی است و همه نظرات مشترک نیست و در این جلسات می‌شود نظرات را به هم نزدیک کرد و به یک رویه رسید که نتیجه آن حل مشکلات و کمک به مردم و اجرای عدالت است.

حمیدی با بیان اینکه همه ما از جمله قاضی، وکیل، کارشناس و ... یک هدف مشترک داریم، تصریح کرد: هدف همه ما اجرای عدالت و احقاق حق مردم است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر لزوم سرعت و دقت در کار کارشناسی، عنوان کرد: البته نباید هیچ‌کدام فدای دیگری شود. کار کارشناس، مهم، دقیق و تاثیرگذار است که درخواست داریم مسئولان عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری دنبال ایجاد رویه واحد باشند و نقش نظارتی خود برای ارتقاء نظرات کارشناسی و دقت و سرعت در کار را اعمال کنند.

وی با بیان اینکه سلامت در کار خیلی مهم است، تصریح کرد: کارشناسان انسان‌های شریفی هستند و سوگند یاد می‌کنند و اگر یک درصد مفسده‌ای در جایی باشد، همان یک مورد، زحمات دیگران را از بین می‌برد.

حمیدی با تاکید مجدد بر نظارت شورای عالی کانون کارشناسان بر کارها گفت: فساد در هر جایی، سهم مهلک است و باید فساد را از مجموعه دور کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha