• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402081007727
  • خبرنگار : 50134

دبیر شورای عالی جوانان کشور:

غرب بدنبال نشان دادن چهره‌ای سیاه از ایران است

غرب بدنبال نشان دادن چهره‌ای سیاه از ایران است

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر شورای عالی جوانان کشور گفت: غرب بدنبال نشان دادن چهره تاریک و سیاه از ایران به وسیله استعمار نو است.

وحید یامین پور ۱۰ آبان در دیدار با دانشجویان دانشگاه ارومیه افزود: غرب بدنبال نشان دادن چهره تاریک و سیاه از ایران به وسیله استعمار نو است و ابزاز این استعمار که رسانه است را در اختیار دارد و برخی اصحاب فرهنگ و هنر و دانشجویان نیز در داخل کشور، قربانی این استعمار می شوند و گاها در این حوزه با ساخت فیلم های سیاه با دشمن مشارکت می کنند.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر کنشگری جوانان در انقلاب اسلامی است و دانشجویان به عنوان نخبگان میانی جامعه، تامین کننده امید در جامعه و سخن گو در مورد آینده روشن کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه سال‌هاست کشور ما آماج ترور روانی و ترور تخیل آینده، توسط دشمنان است، تصریح کرد: تمام بدخواهان کشور سال هاست به ما اجازه تخیل آینده را نمی دهند و به تصویر و رویا می فروشند.

یامین پور با اشاره به اینکه گونه جدید اداره دنیا گونه اشغال نظامی نیست، اظهار کرد: گونه جدید اداره دنیا استعمار فرانو است که ابزارش هنر وسینما است و اگر امروز شاهد هستیم در فلسطین هنوز دارند با بمب آدم می شکنند، دلیلش وجود انسان هایی وحشی و غاصب که خوی حیوانی دارند، است. 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در شاخص های توسعه انسانی جزو رتبه های برتر دنیا هستیم، خاطر نشان کرد: از اول انقلاب تاکنون تعداد تختهای بیمارستانی اضافه شده، ۱۵۰ هزار تخت است که ۱۵ هزار تخت فقط در دو سال اخیر اضافه شده است. 

یامین پور با اشاره به پیشرفت های بانوان در عرصه های مختلف افزود: در مسابقات آسیایی سال جاری، ۲۰ درصد از کاروان ورزشی از بانوان بودند که ۳۰ درصد مدال ها را بانوان کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha