• چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402081007601
  • خبرنگار : 71295

برگزاری رزمایش ناوگان خودرویی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

برگزاری رزمایش ناوگان خودرویی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

ایسنا/بوشهر مانور مشترک ناوگان خودرویی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز (چهارشنبه10 آبان ماه) مصادف با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با حضور تیم‌های عمیاتی با موفقیت برگزار شد.

کامبیز صفتی مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این رزمایش به نقش مهم پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در مجموعه پالایشگاه‌های پارس جنوبی پرداخت و گفت: ضرورت اجرای الزام‌های پدافندی در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور یک امر مهم می‌باشد و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در این مسیر گام برداریم.

صفتی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: جایگاه پدافند غیرعامل در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه در سال‌های اخیر با اقدامات نوآورانه و شاخص دستاوردهای خوبی به ثبت رسیده است.

برگزاری رزمایش ناوگان خودرویی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

وی با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در حوادث جاری غزه را، حوادثی آینده‌ساز دانست و با اشاره به مظلومیت توام با اقتدار مردم پراستقامت غزه، تصریح‌کرد: دشمن ددمنش و خونخوار، برای جنایت و کشتار کودک و زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم غزه به معنای عمیق و حقیقی کلمه مظلومند.
صفتی ادامه داد: مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با حمایت‌های همه جانبه خود همسو با مصون‌سازی و اجرایی شدن اهداف مهم و استراتژیک پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در سطح مجتمع همیشه پیشرو بودند و امیدواریم با رهنمودهای مدیران توانمند و جهادی مجتمع این حرکت بزرگ تداوم یابد.

در ادامه بابک دده خانی، رئیس HSE پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشی از فعالیت‌های این واحد در سال جاری ارائه کرد.

برگزاری رزمایش ناوگان خودرویی در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی



دده خانی به نقش واحدهای مختلف پالایشگاه پنجم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در رسیدن به اهداف مهم در این حوزه اشاره و بیان کرد: با همدلی و کار گروهی کلیه کارکنان و متخصصان تاکنون توانسته‌ایم گام‌های بسیار مثبت و سازنده‌ای برای پروژه‌ها و موارد مهم حوزه پدافند غیرعامل در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی پیاده‌سازی نمائیم.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رزمایش مشترک ناوگان خودرویی در سطح پالایشگاه با حضور تمام واحدهای عملیاتی و پشتیبانی با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha