• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402080906767
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان:

دانشجو در کنار تحصیل مهارت‌های مختلف بیاموزد

دانشجو در کنار تحصیل مهارت‌های مختلف بیاموزد

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان باید همراه با کسب دانش، تلاش کنند بینش لازم را هم نسبت به نظام مسائل محیط پیرامون پیدا کنند.

علی نظری امروز نهم آبان‌ماه در مراسم جشن ویژه دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه لرستان که در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل که نیاز است مورد توجه دانشجویان قرار گیرد مهارت‌آموزی است؛ دانشجو باید حین تحصیل مهارت‌های مختلف را هم بیاموزد.

وی با بیان اینکه کسب مهارت‌های گوناگون شغلی و مهارت‌های مختلف ارتباطی همچون مهارت‌های زندگی، مهارت نه گفتن و مهارت درست زندگی کردن از موضوعات مهم است، افزود: یک دانشجو باید معرفت و شناخت کافی درباره حقوق خود و حقوق دیگران را داشته باشد و بتواند در رفع یا کاهش نظام مسائل جامعه، اثرگذار باشد.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه زندگی خوابگاهی و وارد شدن به محیط دانشجویی و دانشگاهی، خودش باعث افزایش تجربه دانشجویان درباره زندگی جمعی و کار گروهی می‌شود، به تعالیم امام علی(ع) اشاره کرد و خصوصیات یک انسان کامل را از نگاه تعالیم دین اسلام، تبیین کرد.

نظری از دانشجویان نو ورود خواست همواره در مسیر زیست توحیدی، دینی، اخلاقی و انسانی حرکت کنند و در بخش دیگری از سخنانش، به مقاومت غزه و فلسطین اشاره کرد و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شهادت مردم مظلوم غزه ‌به‌ویژه شهادت کودکان را محکوم کرد.

وی ضمن تشریح برخی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: به‌عنوان رئیس دانشگاه همه شما دانشجویان را فرزندان معنوی خود می‌دانم و همه تلاش خود را به کار خواهم بست تا دانشجویان از کیفیت تحصیل در دانشگاه لرستان، رضایت داشته باشند.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه دانشگاه لرستان رتبه خوبی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی و کشوری دارد و دارای هیئت علمی‌های توانمندی است که ۹ هیئت علمی دانشگاه لرستان در حال حاضر، در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار دارند، دانشجویان را سرمایه‌های الهی و امانت‌های خانواده‌ها (پدر و مادرها) دانست که باید در دوران تحصیل در دانشگاه بتوانند به بهترین شکل ممکن، دانش و بینش را همراه با هم بیاموزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha