• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402080906759
  • خبرنگار : 50180

معاون استانداری کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت ممکن قرار دارد

رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت ممکن قرار دارد

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

علی شعبانی امروز(۹ آبان) در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به ضرورت تبیین عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی در شرایطی انجام شد که رژیم صهیونیستی فضایی را ایجاد کرده بود که شکست ناپذیر است و در چنین شرایطی حتی دادن یک کشته هم برای رژیم صهیونیستی سنگین بود و آن را سانسور می کردند.

شعبانی افزود: در جریان عملیات طوفان الاقصی خسارت زیادی به رژیم صهیونیستی وارد شد و تعداد زیادی از اسراییلی ها کشته و یا به اسارت گرفته شدند که براساس آمارها تعداد اسرای گرفته شده از رژیم صهیونیستی تا ۱۵۰۰ نفر هم می رسد.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی در شرایطی که رژیم صهیونیستی به موساد می بالید هیمنه رژیم صهیونیستی و موساد را شکست، گفت: در جریان عملیات طوفان الاقصی همه به عینه دیدند که رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است.

وی با بیان اینکه امروز تمام ساختارهای رژیم صهیونیستی در حوزه های مختلف شامل اطلاع رسانی، خدمات رسانی و... دچار مشکل شده، گفت: امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، گفت: مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی  حمایت خود را از مظلومان اعلام خواهند کرد.

وی اشاره ای هم به حضور پرشور مردم استان کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته داشت و گفت: علی رغم فضای روانی ایجاد شده در جامعه در پی اغتشاشات سال گذشته، شاهد حضور گسترده مردم ولایی کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته بودیم که نشان از بصیرت و دشمن‌شناسی آنها دارد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha