• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402080906440
  • خبرنگار : 50163

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان:

جنگ نرم جنگ اراده‌ها است

جنگ نرم جنگ اراده‌ها است

ایسنا/زنجان مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان گفت: جنگ نرم، جنگ اراده‌ها ست و دشمن در این جنگ تلاش می‌کند اراده ملت‌ها را سست کند.

سرهنگ هادی توفیقی ظهر امروز (۹ آبان‌ماه) در آیین راه‌اندازی و فعال‌سازی همزمان ۱۳۵۸ پایگاه بسیج دانش‌آموزی در ۱۳۵۸ مدرسه غیردولتی در سراسر کشور، با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی، عنوان کرد: دانش‌آموزان از اقشار مهم جامعه و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به شهادت بیش از هفت هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین به دست رژیم غاصب صهیونیستی، اذعان کرد: این جنایات آن ضربه تاریخی حماس که ناشی از ۷۵ سال فشار و هجمه بود را هیچ وقت جبران نمی‌کند.

این مسئول با توضیح اینکه تشکل بسیج دانش‌آموزی متعلق به خود دانش‌آموزان است، ادامه داد: با توجه به همین موضوع خود دانش‌آموزان باید در برنامه‌های مختلف و طرح‌ها پای کار باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از انتظارات از بسیج دانش‌آموزی تشکیل گروه‌های جهادی است، متذکر شد: این گروه‌ها هم در راستای کمک‌های مومنانه و هم در راستای کمک به ارتقا سطح تحصیلی همکلاسی‌ها و سایر دانش‌آموزان است.

وی با توضیح اینکه یکی از گروه‌های حائز اهمیت در بسیج دانش‌آموزی گروه سایبری است، اظهار کرد: یک زمانی جنگ سرد بود و با توپ و تانک و بمب بر سر یک ملت می‌ریختند که هدف دشمن نیز در این قبیل جنگ‌ها حذف نیروهای مقابل است اما در برهه کنونی شاهد جنگ نرم هستیم.

 وی با اشاره به اینکه جنگ نرم جنگ اراده‌ها است، اضافه کرد: در این جنگ دشمن سعی می‌کند اراده‌های تک تک مردم به ویژه  کشورهای اسلامی را سست کند و مردم را ناامید کنند.

 توفیقی با توضیح اینکه سختی جنگ نرم بسیار بیشتر از جنگ سرد است، عنوان کرد: در جنگ نرم با تهمت، افترا و ناامید کردن، شخص عملاً به سرباز دشمن تبدیل می‌شود لذا انتظار داریم تک‌تک دانش‌آموزان یک سرباز ولی‌فقیه در جنگ نرم بوده و مدافع ارزش‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی حلقات صالحین یکی دیگر از انتظارات از بسیج دانش‌آموزی است، افزود: در این گروه‌ها مباحث روز، مباحث فرهنگی، احکام و سایر مسائل حائز اهمیت بیان و مورد نیاز جامعه، بیان می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha