• یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402080704754
  • خبرنگار : 50658

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین تکواندوکار قزوینی در راه مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی اردن، دعوت هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و پیروزی اتحاد قزوین در لیگ یک جوانان کشور خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی در حالی به میزبانی اردن برگزار خواهد شد که مهران برخورداری، تکواندوکار استان قزوین هم در این مسابقات به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

مسابقات تکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی از هجدهم آبان ماه به مدت چهار روز به میزبانی اردن برگزار خواهد شد و برخورداری در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم به مصاف رقبا خواهد رفت.

دعوت هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

 چهارمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشور در حالی از پس فردا آغاز خواهد شد که در این اردو به مانند اردوهای قبلی عطیه شهسواری ملی‌پوش استان قزوین حضور دارد.

اردوی ملی پوشان هندبال به مدت یک هفته پیگیری خواهد شد و شهسواری تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال بانوان کشورمان برای حضوری قدرتمند در بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال زنان جهان آماده خواهد شد.

رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان از نهم آذرماه به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار خواهد شد.

پیروزی اتحاد قزوین در لیگ یک جوانان کشور

در هفته سوم لیگ یک فوتبال جوانان کشور تیم اتحاد قزوین در اراک میهمان آلومینیوم این شهر بود. در این دیدار نماینده استان با یک گل مقابل میزبان خود به برتری دست یافت.

 تیم فوتبال اتحاد قزوین در دیدارهای قبلی خود هم به ترتیب مقابل تیم‌های عقاب پردیسان قم و شاهین باغملک اهواز به پیروزی رسیده بود. نماینده استان با سه پیروزی متوالی و کسب ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال اتحاد قزوین در گروه دوم لیگ جوانان کشور با تیم های ملی حفاری ایران، آلومینیوم اراک، گهر دورود، بعثت و پدیده غرب کرمانشاه، شهرداری همدان، عقاب پردیسان قم و شاهین باغملک هم گروه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha