• یکشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402080704635
  • خبرنگار : 50617

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مشکل جوانان با تغییر ساختار حل نمی‌شود

مشکل جوانان با تغییر ساختار حل نمی‌شود

ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه زمانی معتقد بودیم، مشکل جوان به شرطی حل می‌شود که سازمان جوانان به وزارت ورزش و جوانان تبدیل شود ولی این مشکل حل نشد، گفت: با تغییر ساختار اتفاقی نخواهد افتاد مگر اینکه نگرش‌ها تغییر کند.

به گزارش ایسنا، قاسم عزیززاده گرجی شامگاه ۶ آبان ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و ورزش مازندران که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت‌هایی که در شهرها و روستاهای ما وجود دارد، حمایت و پیگیری زیادی را از جانب ما می‌طلبد، اظهار کرد: نباید به دنبال ساخت و سازها باشیم ما می‌توانیم برنامه‌های جذاب، متنوع و مورد پسند خود را در فضاهای باز اجرا کنیم.

وی با تاکید براینکه حل مشکلات جوانان باید اولویت ما باشد و این اولویت‌ها در دبیرخانه کمیته‌های اجرایی متناسب با آن فعالیت شکل بگیرد، افزود: کار باید با نگاه اجرایی پیش برود، در این زمینه، نکته‌ای که دولت در پیش گرفته این است که باید امور را به مردم واگذار کنیم و ما باید نقش حمایتی و هدایتی داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه ورزش و جوانان هر شهر باید پیگیر امور ستاد ساماندهی جوانان باشند، تصریح کرد: باید با کمک جوانان انقلابی و مؤمن جامعه بتوانیم زمینه فعالیت بیشتری را فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد : یکی از آسیب‌ها این است که جلسات جدی گرفته نمی‌شود و اگر مسئولی حضور در جلسات را سخت می‌داند، چگونه می‌تواند پیگیر مطالبات باشد؟

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با عنوان اینکه این جمع حضور نمایندگان جوانان مؤمن و انقلابی را می طلبد، بیان کرد: ما ابتدا باید با خودمان گفتمان و درک مشترک داشته باشیم تا این تصمیمات هم جدی شود.

او ذکر کرد: هریک از دستگاه‌های متولی امر جوانان در حوزه‌های مختلف وظیفه دارند فعالیت‌های خود را در حوزه ورزش و جوانان به دبیرخانه ارائه دهند.

عزیززاده گرجی گفت: نقش دبیرخانه نظارتی است و نباید مسئولیت تمام فعالیت‌ها بر دوش امور جوانان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha