• شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402080604473
  • خبرنگار : 71659

ابوعبیده: پیروزی در راه است/ در انتظار حمله زمینی دشمن هستیم

ابوعبیده: پیروزی در راه است/ در انتظار حمله زمینی دشمن هستیم

سخنگوی گردان‌های «عزالدین القسام» اعلام کرد که زمان شکست رژیم صهیونیستی آغاز شده است و این تجاوزات و کشتارها به علت تلخی شکست سختی است که دشمن متحمل شده است.

به گزارش ایسنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس در بیست‌ودومین روز از عملیات «طوفان الاقصی» گفت که «نصرت خداوند را در این نبرد از همان هفتم اکتبر و در جریان حمله به خانه عنکبوت احساس می‌کنیم».

وی افزود: «پیروزی در راه است و ملت ما بداند که پیروزی نصیب ما خواهد شد و این تجاوزات و کشتارهای ددمنشانه به علت تلخی شکست سختی است که دشمن متحمل شده است».

ابوعبیده ادامه داد: «به دشمن اسرائیلی می‌گوییم که تهدیدات روزانه خود را برای حمله زمینی تکرار می‌کنیم، اعلام می‌کنیم ما در انتظارش هستیم تا شکستی غیر قابل تصور را بر آن تحمیل کنیم».

وی افزود: «ما از سران کشورهای عربی و اسلامی نمی‌خواهیم که ارتش‌های خود را به حرکت درآورید و از مقدس‌ترین مقدسات حمایت کنید و یا از پیامبر (ص) خود در مقابل اهانت‌های صهیونیست‌ها دفاع کنید، اما آیا این مقدار ضعیف و ناتوان شده‌اید که قادر به ارسال آمبولانس و کمک‌های انسانی برای این ملت تحت محاصره نیستید؟».

ابوعبیده خاطرنشان کرد، «تماس‌هایی در پرونده اسرا صورت گرفت و فرصتی برای رسیدن به توافقی وجود د اشت اما دشمن وقت کشی کرد».

سخنگوی القسام تأکید کرد، «اگر دشمن می‌خواهد که پرونده اسرا یکباره بسته شود، ما برای آن آماده هستیم. اما اگر می‌خواند راه دیگری را طی کند و این پرونده را تفکیک کند ما برای این سناریو هم آماده‌ایم».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۶ ۲۲:۰۶

زنده باد حماس سر بند یا امام حسین یا ابولفظل دشمن به لرزه در میاره

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۶ ۲۲:۱۵

خداوند یارتان باشد ازاعراب خودفروخته شما حتی '''فرزندان خودشان هم در اتش بیافکنند جرائت طرف شدن با اسرائیل را ندارند روسرشون خراب میشیم به قول ارتشیها دیروزود داره ولی سوخت و سوز نداره***

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۶ ۲۳:۳۶

مرگ بر اسرائیل کودک کش. بخدا باید همه مسلمانان متحد شوند اسرائیل را یک بار برای همیشه صاف کنند. آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۰۰:۰۴

واقعا خاک تو سر امرای کشورهای عربی که با وقاحت تمام دارند از سفارت خانه های اسرائیل محافظت می کنند واقعا ننگ تان باد ای ضعیف تر از موریانه در روی کره زمین

avatar

لطفابه اقوام توهین نکنیدپنج انگشت دستانت احمدجان،یکسا ن نیستند،،،انهاکه اینگونه مقاومت میکنندکه درتاریخ بیسابقه میباشدوان عملیات غرورانگیزانجام دادندعرب بودند،ترک بودند افغان بودند،فارس بودند،لر وکردبودند،لطفاگفتارنیک راتایپ کنیداگرایرانی هستیدوبه تمام اقوام ونژادهاحرمت بگذاریدانها که مرتب پایگاه امریکاییان درعین السد وسوریه وووموشکبارا ن کردندعراقی یمنی وووبودندبهرشکل جنگی نابرابرمیباشدکه متاسفانه اراذل اوباش هرزه حهانی امریکاانگلیس برمظلومین جهان تحمیل میکنندکاری ازاعراب برنمیاد'ایازمانی که هواپبما ی مسافری ایران راامریکازدکاری ازمابرامد""اگرذره ای جرات و شرف غربیهادارندحملات هوایی نکنندوتمام کماندوهای مدعی خودراجمع کنندوزمینی به غزه حمله کننداگریک نفرزنده ازغزه برگشت انگاه حماس وووراترسوقلمدادکنیدپسرک یک بچه ۱۰ ساله غزه شهامتش فهمش تجربه اش درکش بیش ازدهها مر دمدعی است"تحمل یک روزکشیدن دردانهارانداریم،خارج ازمید ان نشستی میگی لنگش کن!!!دتبال چشمهمچشمی مدل ما شینهامون،پنت هوس هامون،ثروتمون،گرین کارتمون هستیم و دم ازبی بخاربودن اقوام ونژادهامیزنیم،درحالیکه ایران کشوراقو ام میباشدشک نکنید۷۵درصدایران به ترتیب تورک،لر،عرب، کر د،بلوچ،ترکمن بندری ووومیباشدجمعیت فارس بعدازتورک ولر میباشد.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۰۰:۰۸

درمورد بعضی کشورهای عربی بزدل خوب گفتی بعد بن سلمان میخواد منطقه خاورمیانه رو به اروپا تبدیل کنه، مجاهدین بدانند خدای متعال و قادر و توانا همراه و یارو یاور شماست وشک و تردیدنداشته باشید نصرت و پیروزی ازآن شمامیباشد. رژیم غاصب کودک کش اسرائیل رفتنی است.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۰۱:۲۰

حرف حق... کشورهای اسلامی وعربی توقع درگیری ندارندولی آنقدر ضعیف وناتوان هستندکه برای یک کشورمسلمان درمنطقه ومحاسره شده کمک های انسان دوستانه وبشری هم دریغ وبی رمق هستند........ دیگه چی بگه ازاین بدتر

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۰۷:۴۷

انشاالله خداوند نگهدارتان باد آمین

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۰۸:۲۵

۱۰۰۰۰ هزار نفر افراد بی گناه گشته شدن...میلیون ها نفر آواره و بی خانه شدن......پیروزی در راه است.....

avatar

سلامت باشی خدا پشت و پناهت دمت گرم برادر

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۱۴:۴۳

محکم وبا قدرت در مقابل کفار بایستید شما پروز ای مجاهدان راه خدا

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۱۸:۳۶

خواهران برادران قزه اگر اندکی تحمل سختی داشته باشید انشالا در همین روزها چشن پيروزي را با رزمندگان جان برکف خواهید دید

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۱۸:۳۸

انشالله با کمک خدا وبه یاری آقا امام زمان حق بر باطن پیروز هست این کلام خداست

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۲۲:۵۳

افتخار بزرگی هست که در این زمان امکان نابودی اسرائیل فراهم شده و امید وارم ذره ای از این افتخار نصیب من و مای ایرانی هم بشه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۲۳:۲۵

واستون از ته دل دعا می کنم لعنت خدا بر کودک کشان. اینجا بود که تو شک بودم کاملا متوجه شدم حق با جمهوری اسلامیه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۲۳:۵۰

خدا حافظیان ای رزمندگان غزه و مقاومت به امید شکست رژیم کثیف و کودک کش اسرائیل و امریکای تروریست و جنایت کار

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۰۰:۴۰

آجرکم عندالله خدا حفاظتان کند نترسید از این جانورهای انسان نما دست خدا با شماست لشکریان خدا پیروز باشید انشاالله