• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402073021752
  • خبرنگار : 71659

القسام: ورود دشمن به غزه ناکام ماند

القسام: ورود دشمن به غزه ناکام ماند

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که رزمندگان گردان‌های القسام یک نیروی زرهی رژیم صهیونیستی را که از سوی خان یونس چند متر از حصار مرزی گذر کرده بود، در کمین قرار داده و همچنین ۲ بولدوزر و یک تانک دشمن را منهدم کردند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (یکشنبه) یک نیروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با عبور چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس وارد نوار غزه شد که در دام نیروهای مقاومت افتاد و پس از آن، نیروهای دشمن مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان شاخه نظامی حماس در این عملیات، فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و ۲ بولدزر و یک تانک نیروی زرهی صهیونیستی را منهدم کردند.

این در حالی است که امروز «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با اذعان به دشواری حمله زمینی به غزه، اعلام کرد «حمله زمینی به غزه ممکن است به دلیل تونل‌های ساخته شده توسط حماس دشوارتر باشد».

«اسحاق بریک» سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته است: ورود به غزه اکنون یک دام است، تلفات سنگینی به جا خواهد ماند و این جنگ بسیار طولانی خواهد شد، باید به محاصره غزه و بمباران آن ادامه داد و پس از آن حمله زمینی را آغاز کرد.

از طرف دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از فشارهای بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به منظور تعویق حمله زمینی به غزه خبر داد تا مذاکرات برای آزادی اسرا در غزه به نتیجه برسد.

«مارک ریغیو» مشاور ارشد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم جنگ غزه را «دشوار» خواند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۱ ۲۰:۱۴

مااشاالله دورد خداوند برشما دلاوران همیشه بیدار غزه اسلامی عزیز خداوند نگهدارتان باشد آمین یاامام رضا ابوالفضل عباس(ع)سلام الله اکبر الله اکبر

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۰۲ ۱۴:۰۸

بسم رب الشهدا و الصدیقین : لعنت الله علی قوم الظالمین . خداوند جل جلاله الهی به حق جمیع پیامبران عظیم الشانت و به حق حضرت رسول الله ص و آل طیبین طاهرین معصومین صدیقین شهدای ایشان به حق قرآن کریم کلام الله مجید و به حق پنج تن آل کساءیمنی حضرت رسول الله ص به خون‌های به ناحق ریخته بر زمین مومنین مسلمین به حق خون‌های پاک کودکان نوجوانان مادران زنان مردان پسران جوانان به ناحق ریخته بر زمین فلسطین غزه به حق اشک آه دل سوخته یتیمان پدران مادران همسران فرزندان شهید داده که خانواده هایشان فروپاشی نابود شد توسط خبیثان ملعونین بدذاتان بدجنسان بی رحمان وحشیهای سفاکان صهیونیستها و همپیمانانشان به حق دردها و رنجها و آه اشکهای فراق رعب ترس وحشت دوری از خانواده های فروپاشی شده و دوری از خانواده هایشان الهی ابلیس ملعون لشکریان شیاطین جن انس ملعونین خبیثش را به هزاران درد رنج بلیات آسمانی زمینی نابودگر گیر گرفتار خار ذلیل حقیر ناامید ناکام مقطوع‌النسل نابودشان کند صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر همپیمانانشان را که در جرم جنایات فسق فساد مختلف فراوان در فلسطین و در سر تا سر جهان اسلام مشغولند . و به یاری حق علیه باطل رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین و رزمندگان مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص را پی در پی شبانه روز پیروز موفق سلامت بدارد . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی اروپایی غربی در فلسطین اشغالی و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون . آمین یا رب العالمین .‌ الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر لبیک یا رسول ص التماس دعا و صلوات . و من الله التوفیق . اللهم عجل لولیک فرج .