• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۱:۰۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402072719247
  • خبرنگار : 50126

رئیس جهاد دانشگاهی ایلام معارفه شد

رئیس جهاد دانشگاهی ایلام معارفه شد

ایسنا/ایلام رئیس جهاددانشگاهی کشور ضمن شنیدن دغدغه‌ها و درددل‌های جهادگران دانشگاهی ایلامی، رئیس جدید این واحد را معارفه کرد.

دکتر حسن  مسلمی‌نائینی، ۲۶ مهر در نشست صمیمانه با اعضای جهاددانشگاهی استان ایلام با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: پیروزی‌های اخیر مقاومت همه‌ی دنیا را متحیر کرد و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی شکست این رژیم را نزدیک کرده است و امیدواریم ملت ایران به امامت مقام معظم رهبری نماز را در قدس عزیز اقامه کنند.

وی با بیان اینکه در واحد ایلام کارهای بسیار خوبی انجام شده و در دیدارهایی که امروز با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ایلام و رئیس دانشگاه ایلام داشتم همه‌ی این عزیزان زحمات جهادگران استان را می‌بینند و برای این تلاش‌ها ارزش قائل هستند.

 رئیس جهاد دانشگاهی در این نشست با اشاره به اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی گفت: سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی منابع انسانی آن هستند و تلاش می کنیم ضمن آشنایی با نظرات جهاد گران، از این دیدگاه ها برای توسعه فعالیت های این نهاد بهره مند شویم.

مسلمی نائینی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات سیدغلامرضا حسینی، رئیس سابق واحد استان ایلام، حکم ریاست این واحد را را به دکتر «محمد پاکزاد» اعطا و تاکید کرد: دکتر پاکزاد تجربه بسیار گران سنگی را در پژوهشگاه رویان دارند و امیدواریم در استان ایلام منشاء کارهای بزرگ باشند.

دکتر محمد پاکزاد دانش آموخته‌ی دکترای زیست‌شناسی تکوینی دانشگاه علم و فرهنگ است. وی که به مدت ۱۸ سال به عنوان پژوهشگر، مدیر و مدرس سلول‌های بنیادی، در پژوهشگاه رویان مشغول به خدمت بوده است، در ۲۸ دی ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی ایلام منصوب شد و در ۱۳ تیر ۱۴۰۲ با تیدیل حکم سرپرستی، رئیس این واحد شد.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام و حضور در نشست روسای دانشگاه‌های استان از جمله برنامه‌های رئیس جهاددانشگاهی در سفر به ایلام بود.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha