• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402072618668
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان:

اسرائیل قصد نسل‌کشی دارد/ غزه به گورستان صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود

اسرائیل قصد نسل‌کشی دارد/ غزه به گورستان صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود

ایسنا/اصفهان فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان گفت: اسرائیل به دنبال نسل‌کشی فلسطینی‌ها و محو فلسطین است، اما شک نداشته باشید که سرانجام این صهیونیست‌ها خواهند بود که نابود خواهند شد و از روی نقشه جهان محو می‌شوند.

سردار جواد استکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن بیمارستان «المعمدانی» در غزه که منجر به کشته شدن صدها فلسطینی شد، اظهار کرد: جنایت بزرگ دیشب صهیونیست‌ها ثابت کرد که این رژیم ضد بشری به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست. این جنایات از روی استیصال رژیم جعلی اسرائیل است، چراکه در میدان جنگ از رزمندگان فلسطینی شکست خوردند و برای جبران این شکست خفت بار دست به کشتار بی‌رحمانه زنان، کودکان و بیماران می‌زنند.

وی افزود: جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستانی در غزه در جهان بی‌سابقه است به طوری که در طول جنگ‌های جهانی اول و دوم هم هیچ بیمارستانی مورد هدف قرار نگرفت. اسرائیل به دنبال نسل‌کشی فلسطینی‌ها و محو فلسطین است، اما شک نداشته باشید که سرانجام این صهیونیست‌ها خواهند بود که نابود خواهند شد و از روی نقشه جهان محو می‌شوند.

فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان، گفت: سفر جو بایدن به اسرائیل برای دادن تنفس مصنوعی به سران این رژیم است تا مبادا از ترس میدان جنگ را خالی کنند. صهیونیست‌ها قدرت جنگیدن ندارند و اگر وارد غزه شوند با رشادت رزمندگان فلسطینی مواجه خواهند شد و غزه به گورستان دشمن صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

استکی با بیان اینکه پاسخ مقاومت اسلامی به این جنایت بزدلانه کوبنده خواهد بود، تصریح کرد: مقاومت تنها به فلسطین منحصر نیست و در بسیاری از کشورهای آزاده روحیه مقاومت وجود دارد و از نظر معنوی پشتیبان فلسطین هستند. بیشتر کشورهای جهان این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند و این رژیم هیچ حامی ندارد و منزوی شده است. اسرائیل در روز ۷ اکتبر شکست نظامی سختی از نیروهای حماس و جهاد اسلامی خورد و اکنون تصور می‌کند با کشتار مردم عادی می‌تواند این شکست را جبران کند در حالی که این شکست جبران شدنی نیست.

وی ادامه داد: فلسطین و جبهه مقاومت جانانه ایستاده‌اند و صهیونیست‌ها در آخر شکست را قبول خواهند کرد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک گفته بود «این جنگ تمدن علیه وحشی‌گری است»، اما در پاسخ او باید گفت این چه تمدنی است که بیمارستان را بمباران می‌کند؟ پس وحشی، صهیونیست‌ها هستند و متمدن کسانی هستند که به دنبال باز پس‌گیری سرزمین مادری خود هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha