• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402072517727
  • خبرنگار : 50035

افتتاح نخستین خوابگاه سوئیتی در همدان

افتتاح نخستین خوابگاه سوئیتی در همدان

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افتتاح بزرگترین بلوک خوابگاهی دانشگاه اعلام کرد: سوئیتی بودن خوابگاه ریحانه ۲ دانشگاه علوم پزشکی همدان ساختار کیفیت زندگی دانشجویی را بهتر می‌کند.

دکتر محمدمهدی مجذوبی سه‌شنبه ۲۵ مهر در آیین افتتاح خوابگاه ریحانه ۲ دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان نخستین خوابگاه سوئیتی، با بیان اینکه این خوابگاه در نوع خودش منحصربفرد است که از سال ۹۵ تاکنون ساخت این پروژه به طول انجامیده و در یک سال اخیر با توجه به نیاز دانشجویان شتاب کار جهادی شد، افزود: این خوابگاه دارای ۵۹ سوئیت بوده که هر سوئیت ظرفیت پذیرش ۸ تا ۱۲ نفر را دارد و می‌تواند بالای ۶۰۰ دانشجو را اسکان دهد.

وی با بیان اینکه سوئیتی بودن خوابگاه ریحانه ۲ دانشگاه علوم پزشکی ساختار کیفیت زندگی دانشجویی را بهتر می‌کند، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان افزون بر ۷۲۰۰ دانشجو دارد که ۳۲۰۰ دانشجوی آن غیربومی بوده و تقاضای خوابگاه دارند که خوشبختانه در این راستا پوشش صددرصدی در بخش دولتی و خصوصی داریم و با افتتاح این پروژه سهم بخش خصوصی کمتر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه برای تکمیل و ساخت این پروژه افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است، خاطرنشان کرد: ۱۱۵ میلیارد تومان آن از محل اعتبار عمرانی و ۱۵ میلیارد از محل تجهیزات تأمین شده که ۵۰ میلیارد این اعتبار از محل اعتبارات ریاست جمهوری محقق شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تقریباً ۳۸۰۰ تخت دانشجویی افتتاح شده که ۸۰۰ تخت آن سهم دانشگاه علوم پزشکی همدان بوده که تقریباً ۲۰ درصد سهم کل را دربرمی‌گیرد، اضافه کرد: این خوابگاه بزرگترین بلوک خوابگاهی از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم و سومین ‌خوابگاهی است که از ابتدای دولت افتتاح شده است.

مجذوبی بیان کرد: درنظر داریم طی چند ماه آینده یکی از خوابگاه‌های مجردی را تبدیل به خوابگاه متأهلی کنیم که تاکنون افزون بر ۱۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و امیدواریم با بهره‌برداری این خوابگاه اقدامی کوچک در راستای جوانی جمعیت انجام دهیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۰۷:۴۱

خیلی عالی و خدا قوت! ولی اونجا که گفتین نخستین خوابگاه سوئیتی کشور! باید بگم که دانشگاه ولیعصر رفسنجان سال۸۳ خوابگاه سوئیتی داشت و چند خوابگاه دیگه هم به همین صورت طی سالهای بعد به خوابگاهاش اضافه کرده!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۱۴:۰۶

عزیزم گفته که در همدان ، نه رفسنجان

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۶ ۱۹:۲۱

وقت به خیر شماره سوییت یا خوابگاه کارمندی در همدان رو دارید ؟