به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل حسین قدیمی با بیان اینکه نقشه راه مشخص شده است، تاکید کرد: مهمترین گام در این زمینه آموزش همکاران و آگاه سازی بیشتر آنان به حقوق خویش و تقویت نظارت در سطح شرکت و روان سازی فرآیندها و در نهایت سیستمی کردن و ارائه کامل خدمات غیر حضوری می باشد.
قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید با اقدامات پیشگیرانه در حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی جلوی هرگونه فساد را در این زمینه بگیریم و بایستی تک تک همکاران در خصوص شناسایی گلوگاههای فساد و ارائه راهکارهای پیشگیری با حساسیت بیشتری اقدام کنند.
وی ادامه داد: حفط جان و ایمنی پرسنل شرکت، حفظ و نگهداری صحیح از اموال دولتی، خدمت رسانی به مشترکان و رسیدگی به درخواستها و مشکلات آن ها از برنامهها و اهداف اصلی این شرکت در راستای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بوده است.
همه ما در یک اتاق شیشه ای قرار داریم و عملکرد مثبت یا منفی ما از دید مردم پنهان نمی ماند
در ادامه مجید برنگی، مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر تصریح کرد: کمیته سلامت اداری در دستگاهها وظایف مهمی از قبیل سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری، شناسایی گلوگاه های فسادخیز و راهکار مقابله با آن، توجه به قوانین و مقررات با رویکرد پیشگیری، بازدارندگی و برخورد قاطع با متخلفان، سنجش و اندازه گیری میزان رضایت مندی مردم از نحوه ارائه خدمات شرکت و تکریم ارباب رجوع را در بر دوش دارد و این اهداف باید با جدیت دنبال شوند.
برنگی با اشاره به اینکه یک وجه خدمت رسانی به مردم، اثبات مقابله با بروز فساد در سازمان ها است، افزود: وظیفه ما در سلامت اداری پیدا کردن مفاسد و برخورد سریع با آن است، زیرا با کوتاهی در این موضوع این فساد به بحران تبدیل خواهد شد.
برنگی با تأکید بر اینکه بالاترین صرفه و صلاح، رعایت قانون است، گفت: با توجه به رشد فضاهای مجازی در کشور همه ما در یک اتاق شیشه ای قرار داریم و عملکرد ما مثبت یا منفی از دید مردم پنهان نمی ماند.
وی نظارت در دستگاه ها را بر سه دسته تقسیم کرده و گفت: در شیوه اول گماردن افراد برای نظارت بوده و شیوه دوم نظارت سیستمی است و بهترین این نظارت ها نظارت فردی یا همان داشتن تقوا در فرد است که او را از انجام فساد باز می دارد.
انتهای پیام
نظرات