• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402072215265
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس کل دادگستری استان:

کار ساماندهی محله "آقاجان" کرمانشاه رها شده است

 کار ساماندهی محله "آقاجان" کرمانشاه رها شده است

ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با انتقاد از روند فعلی ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه، گفت: بعد از اقدامات خوب روزهای اول جهت رسیدگی به وضعیت این محله، متاسفانه کار رها شد.

شهرام کرمی ۲۲ مهر در نشستی که به منظور پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان باحضور مدیران استانی برگزار شد، گفت: اقدامات انجام شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است، اما فاجعه به قدری عمیق است که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه انتظار می رود کار ساماندهی محله آقاجان همانند روزهای اول با جدیت پیگیری شود، افزود: بعد از اقدامات خوب روزهای اول متاسفانه کار رها شد، بنابراین از همه سازمانها، نهادها و ادارت مربوطه می خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را دنبال کنند.

وی به دادستان مرکز استان دستور داد در جلسه آتی برای مدیران و مسئولینی که در انجام کارهای مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل داده و به عنوان ترک فعل‌ مدیران به آن رسیدگی کند.

علی شعبانی معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز اقدامات انجام شده در محله آقاجان را شایسته و کافی ندانست و گفت: ساماندهی آقاجان را باید یک موضوع همگانی بدانیم و آن را جبهه بندی نکنیم.

شعبانی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی همه دستگاه‌های مرتبط در بحث ساماندهی آقاجان، گفت: باید به ساکنین این محله همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آنها تلاش کنیم.

در این نشست برخی مشکلات اولویت دار این محله احصا و بر رفع سریع آنها تاکید شد.

همچنین مقرر شد در جلسه آتی که اوایل آذر ماه تشکیل خواهد شد، گزارش مستند هر یک از مدیران ذیربط ارائه شود.

در ادامه این نشست فرماندار کرمانشاه به عنوان مدیر میدانی که مسئولیت نظارت و پیگیری را بر عهده دارد، انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۲ ۲۱:۴۸

زمانی که طرح ساماندهی متولی مشخصی نداشته باشد و برنامه و زمان بندی اجرای طرح هم مشخص نیست و بودجه هم به این طرح تخصیص نیافته باشد.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۴ ۰۸:۰۹

لطفا رسیدگی کنید باوجود اینکه خانه های معتادها خراب شده ولی هنوز هم معتادها در آن خوابهای زندگی می‌کنند دزدی در محله های آقا جان و وکیل آقا اون کوچه‌کوچهای باریک دزدی از ماشین ها وخانها خیلی زیاده مردم محله در تمام ساعت ها مجبور هستند که نگهبانی بدهند چرا پلیس در این محله ها گشت زنی نمیکنه امنیت بچهای ما به خطر افتاده لطفا رسیدگی کنید