• شنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402072215064
  • خبرنگار : 50126

رئیس دانشگاه ایلام:

جهاددانشگاهی منشاء فعالیت‌های ماندگار و اثربخش در دانشگاه‌ها است

جهاددانشگاهی منشاء فعالیت‌های ماندگار و اثربخش در دانشگاه‌ها است

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه ایلام گفت: جهاد دانشگاهی بر اساس یک نیاز شکل گرفت و تاکنون نیز در سطح ملی و استان منشاء فعالیت‌های اثربخش و ماندگاری بوده است.

دکتر «طاهر علی‌محمدی» در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی استان ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی بر اساس یک نیاز شکل گرفت و تاکنون نیز در سطح ملی و استان منشاء خدمات فراوان و کارهای ماندگاری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز فضای دانشگاه‌های استان نیازمند حضور جدی و فعال جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: دانشگاه ایلام از فعالیت‌های موثر جهاددانشگاهی در این دانشگاه همواره استقبال کرده و امیدواریم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد.

رئیس دانشگاه ایلام ادامه داد: لازم است کارگروه مشترکی بین دانشگاه ایلام و جهاددانشگاهی استان برای برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار علمی و فرهنگی با محوریت دانشجویان تشکیل شود تا هم در استان و هم در کشور به عنوان یک الگو معرفی شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یکی از سرمایه‌های جهاددانشگاهی است که همواره در پوشش اخبار دانشگاه ایلام همکاری قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: لازم است تا ساز و کاری فراهم شود تا دانشجویان علاقمند با شرکت در کارگاه‌های خبرنگاری و فعالیت در این خبرگزاری بتوانند مهارت لازم را در این زمینه کسب کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) در جهاد دانشگاهی، گفت: این خبرگزاری هم می‌تواند به پشتوانه دانشجویان علاقمند نقش خود را در فضای استان و دانشگاه ایفا کند.

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به تقدیر ریاست محترم جمهور از این دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر کشور در هجدهمین شهید رجایی ، تصریح کرد: این دانشگاه با پشتوانه‌ی تحقیقات و فعالیت‌های علمی اعضای هیئت علمی، آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها و نهادها برای انجام پژوهش‌های کاربردی است.

علی‌محمدی با اشاره به سفر رئیس جهاددانشگاهی کشور به استان ایلام در روزهای آینده، گفت: امیدواریم سفر دکتر مسلمی‌نائینی به اجرای برنامه‌های مشترک و اثرگذار دو مجموعه در سطح دانشگاه‌ها کمک کند.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست دکتر «محمد پاکزاد» رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در معاونت‌های فرهنگی، پژوهش و آموزش ارائه کرد و از سفر رئیس جهاددانشگاهی کشور به استان در روزهای آینده خبر داد.

در این نشست هماهنگی‌های لازم برای دیدار رئیس جهاددانشگاهی کشور با روسای دانشگاه‌های استان انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha