• جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402072114559
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

جلوی «سگ هار منطقه» گرفته شود

جلوی «سگ هار منطقه» گرفته شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج گفت: اگر جلوی اسرائیل، این سگ هار منطقه گرفته نشود همه را تکه پاره می‌کند.

آیت الله سید نصیر حسینی روز ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج  با اشاره به عملیات پیروزمندانه و پرافتخار «طوفان الاقصی» توسط جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیسم افزود: این عملیات در این سال‌ها کم نظیر و می‌توان گفت بی‌نظیر است که ضربه کوبنده، کشنده‌ و کمرشکن برای اسرائیل و رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی اظهارکرد: این ضربه کمر اسرائیل را شکست و امروز به یک مار و افعی زخمی و خطرناک تبدیل شده که به صورت وحشیانه مناطق مختلف غزه را بمباران می‌کند.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار و خبیث با تمام تجهیزات از این رژیم غاصب و کودک کش حمایت می‌کند و از بمب‌های دو تنی که آمریکا در اختیار این رژیم قرار داده، غزه و مردم مظلوم منطقه را مورد هدف قرار می‌دهد.

حسینی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی آب، برق، مسیرهای ارتباطی، اینترنت و... را برای مردم مظلوم غزه قطع کرده و از مسیر هوایی بمب‌هایی که هر کدام چند تن وزن دارد بر سر مردم فرود می‌آید و ساختمان‌های آن ها را ویران می‌کند.

وی ادامه داد: این عملیات غافلگیرانه و برای دشمنان سخت و کمرشکن است و آنها از جهت نظامی و اطلاعاتی شکست خوردند و به قول مقام معظم رهبری «این شکست قابل ترمیم نیست».

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قطعاً بعد از این موضوع اگر جنگ تمام شود، ما شاهد فروپاشی رژیم جعلی صهیونیست خواهیم بود، تاکید کرد: امروز وظیفه جهان اسلام، مسلمانان و وظیفه زن و مرد مسلمان حمایت از فلسطین و غزه است.

حسینی با بیان اینکه فلسطینیان در جبهه نخست مقاومت از شرافت و عزت مسلمانان دفاع می‌کنند، تصریح کرد: اگر فرصت برای رژیم جعلی صهیونیست فراهم شود همه کشورهای اسلامی را در هم می‌کوبد و آنها را غصب می‌کند. رژیم صهیونیستی شعار «از نیل تا فرات» را سر می‌دهد و اگر فرصتی به دست بیاورد، همه دنیا را می‌بلعد.

وی اظهارکرد: از سال ۱۳۲۰ که قیومیت فلسطین به دست انگلیس خبیث افتاد، کشور فلسطین را تقسیم کردند و جنایت پشت جنایت مسلمانان و فلسطینیان را کشتند، نمونه آن جنایت در صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت که حدود ۲۰۰۰ فلسطینی در اردوگاه قتل و عام شدند.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اسرائیل سراسر جنایت است و آمریکا نیز از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کند، گفت: وظیفه همه مسلمانان و شیعیان حمایت از غزه و جبهه مقاومت است.

حسینی با اشاره به اینکه اگر جلوی این سگ هار منطقه گرفته نشود همه را تکه پاره می‌کند، از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از «طوفان الاقصی» در استان تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد افزود: باید در همه زمینه‌ها و کارهایی که انجام می‌دهیم به ویژه در سازه‌ها، استاندارد را رعایت کنیم.

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کارها باید به صورت اصولی و مهندسی صورت گیرد و مسئولان نیز باید نظارت لازم را داشته باشند، اظهارکرد: ترازوها و ابزارهای سنجش باید رصد شود که ظلمی به مردم صورت نگیرد.

حسینی با اشاره به روز پیوند اولیا و مربیان تصریح کرد: این موضوع یکی از مسائل بسیار مهم در زمینه ارتباط اولیا دانش آموزان با مدرسه، مربیان و آموزگاران است. این یک پیوند برای آگاهی خانواده‌ها از آموزش فرزندان برای رشد علمی و تربیتی آنهاست، باید وضعیت دانش آموز در مدرسه، معلمان و آموزش و تربیت آنها برای والدین مشخص و مورد توجه اولیا قرار گیرد.

وی با اشاره روز تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد: این موضوع از ضرورت‌های امروز جامعه ماست. در گذشته معمولاً مردم فعالیت بدنی بسیاری انجام می‌دادند و امروز با توجه به تنوع غذایی، چربی‌ها و شیرینی‌های بسیار، اگر ما ورزش و پیاده‌روی نداشته باشیم، با بیماری‌های بسیاری مواجه خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ورزش نسخه‌ای است که هزینه بالایی ندارد و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha