• جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۰۳:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402072114261
  • خبرنگار : 71659

امیرعبداللهیان در بیروت:

«طوفان الاقصی» در پاسخ به جنایات صهیونیستی انجام شد

«طوفان الاقصی» در پاسخ به جنایات صهیونیستی انجام شد

وزیر امور خارجه ایران که هم‌اکنون در بیروت به سر می‌برد، گفت که عملیات «طوفان الاقصی» در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد و دولت‌ها و ملت‌های اسلامی تداوم تجاوزات علیه مردم فلسطین را نمی‌‎پذیرند.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان پنجشنبه شب در بدو ورود به بیروت گفت:  عملیات «طوفان الاقصی» در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد و دولت‌ها و ملت‌های اسلامی ادامه جنایات علیه مردم فلسطین را تحمل نخواهند کرد.

وزیر امور خارجه ایران افزود: قطع آب و برق غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان، ارتکاب جنایت جنگی توسط رژیم اشغالگر است.

امیرعبداللهیان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول نتایج تداوم حملات به مردم فلسطین خواهند بود.

وزیر امور خارجه ایران همچنین به شبکه المیادین گفت که ایران به حمایت قاطعانه سیاسی و رسانه ای خود از مقاومت فلسطین ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: گفت‌وگوهای ما با عربستان سعودی در چارچوب استراتژی ما برای حمایت از فلسطین است.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: با توجه به ادامه تجاوزات، جنایات جنگی و محاصره غزه، باز شدن جبهه‌های دیگر یک احتمال واقعی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۱ ۰۸:۴۸

متاسفانه هیچ شخص سیاستمدار و یا سازمان سیاسی و حتی رسانه های طراز اول کشور به موضوع مطرح شده توسط بنده اعتنایی نکرد و اهمیت نداد. گلوبالیستها تلاش دارند ایران را در یک جنگ ویرانگر درگیر کنند و حتی به دنبال بمباران پالایشگاه ها و کارخانه های ایران هستند. در ویدئو های منتشر شده از حملات حماس به اسراییل تمام تلاششان این است که احساسات ملتها را تحریک و افکار انها را بر علیه ایران تحریک کنند. بنده معتقدم خیلی از صحنه های جنایتها در این حمله ساخته شده توسط اسراییل می باشد و جالب است که انتشار این ویدئو ها در شرایط عادی امکان پذیر نیست و یوتیوب انها را حذف می کند اما در شرایط فعلی به راحتی و بدون هیچ مشکلی در اینترنت منتشر می شوند. به زودی دنیارا درگیر جنگ می کنند و در ان شرایط دیگر صدای هیچکس شنیده نخواهد شد. حتی صدای ایت الله خامنه ای. یعنی در ان شرایط حتی اگر ایت الله خامنه ای هم دروغ بودن سلاح هسته ای را اعلام کنند دیگر تاثیری ندارد. کاملا واضح و بدیهیست که گلوبالیستها به دنبال ارتباط دادن حمله حماس به کشورمان و نابودی ایران هستند. تنها راه مقابله با انها فقط افشای دروغ بودن سلاح هسته ای است. افشای این دروغ باعث تغییر فضای سیاسی جهان و تضعیف سازمانهای نظامی غربی ها خواهد شد. ارتشهای غربی در صورت پی بردن به دروغ بودن سلاح هسته ای تن به جنگ با ایران نخواهند داد. تجربه جنگ اوکراین و ناتوانی روسیه که مدعی دومین ابرقدرت به اصطلاح اتمی جهان بود این حس را به غربی ها خواهد داد که جنگ با ایران فرسایشی و طولانی مدت خواهد بود و منجر به نابودی کشورهای خودشان نیز خواهد شد. دیگه فرصتها تقریبا تمام شده و زمان از دست رفته است و خطر جنگ و ویرانگری هر لحظه به کشورمان نزدیکتر می شود.