• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402071812283
  • خبرنگار : 71496

هشدار پنتاگون به حزب‌الله لبنان درباره نبرد با صهیونیست‌ها/ کاخ سفید: قصد اعزام نیرو نداریم

هشدار پنتاگون به حزب‌الله لبنان درباره نبرد با صهیونیست‌ها/ کاخ سفید: قصد اعزام نیرو نداریم

یکی از مسؤولان وزارت دفاع آمریکا به حزب‌الله لبنان درباره ایجاد جبهه جدیدی با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یکی از مسؤولان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در جمع خبرنگاران به حزب‌الله لبنان درباره آنچه عواقب در پیش گرفتن تصمیمی «اشتباه» برای ایجاد جبهه دومی با رژیم صهیونیستی همزمان با حملات این رژیم به نوار غزه خواند، هشدار داد.

این مقام آمریکایی در ادامه نیز نسبت به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از سوی حزب‌الله به شدت ابراز نگرانی کرد.

در این راستا، کاخ سفید اعلام کرد که پس از حمله غافلگیرانه فلسطینی‌ها، ایالات متحده قصد ندارد سربازان آمریکایی را برای حمایت از اراضی اشغالی در جنگ علیه حماس در میدان مستقر کند.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به خبرنگاران گفت: «هیچ قصدی برای استقرار سربازان آمریکایی در میدان نبرد وجود ندارد.»

وی افزود: رئیس جمهور جو بایدن «همیشه تضمین خواهد کرد که ما از منافع امنیت ملی خود محافظت و از آن دفاع می کنیم.»

در چند ساعت گذشته تنش نظامی میان دو طرف فلسطینی و صهیونیست‌ها پرشتاب و جدی بوده و پس از تنشی که در شمال اراضی اشغالی در نتیجه درگیری با چهار لبنانی ایجاد شد، رژیم صهیونیستی نگران این است که تنش نظامی با حماس به منطقه مرزی با لبنان منتقل شود، در حال حاضر تنش شدیدی بر این منطقه مرزی حاکم بوده و نگرانی‌های جدی در خصوص گسترش دامنه درگیری وجد دارد چراکه هرگونه برخوردی در جبهه  شمالی می‌تواند باعث آغاز جنگی میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی شود.

حزب‌الله لبنان دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به شهادت چهار تن از نیروهایش در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهرک‌های جنوب لبنان، دو پایگاه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک‌های هدایت‌شونده و خمپاره هدف قرار داد.

این حمله هوایی پس از تلاش چند تن برای نفوذ به اراضی اشغالی انجام شد و در ادامه نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسؤولیت آن را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۸ ۲۳:۴۳

لبنانی‌ها زودتر دست بکار شید خاکتون روپس بگیرید آمریکا هیچی نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۰۹:۳۳

حزب الله لبنان میبایست با توجه به شهادت ۴ تن از اعضای آن توسط آتشباری صهیونیست ها و باقی ماندن مزارع شبعا در اشغال رژیم منحوس صهیونیستی در این اوضاع حساس کنونی با هدف ۱- انتقام شهادت اعضایش ۲- بازپس گیری مزارع شبعا که بخشی از خاک اشغال شده لبنان است و ۳- برهم زدن تمرکز صهیونیست ها در جنگ کنونی از جبهه شمالی وارد جنگ میگردید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۰:۵۵

اگرشما قصدفرستادن نیرو نداریدایااینهایی که نزدیک غزه فرستادید ازنظرشما حیوان هستند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۷:۰۱

لعنت بر عوامل پنتاگون جنایتکار... مرگ بر اسرائیل... مرگ بر آمریکا...

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۹ ۱۷:۳۰

از تهدیدهای آمریکاییها نترسید ،امریکا هم مانند رژیم غاصب اسراییل طبل توخالی است،دوران بزن در رو گذشته باید به حملات به پایگاههای رژیم صهیونیستی ادامه برشهیدان نیروهای مقاومت باید به کمک نوار غزه بشتابند،تا هنوز جای سیلی باقی است باید غافلگیرشوند فرصت باز یابی ندهید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۰ ۰۵:۱۴

علط کرد پنتاگون،خودشون در اکراین حق دفاع ب مردم اکراین میدن،اینجا مردم نیستن؟ ترویست هستن‌ ؟؟؟ برن گم شن.دوروغ گو های کثیف