• سه‌شنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071812032
  • خبرنگار : 71496

حماس: سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراتر از نازی‌هاست

حماس: سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراتر از نازی‌هاست

جنبش حماس به اظهارات گستاخانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قطع آب، غذا و برق به روی ساکنان نوار غزه و اهانت به آنها واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس با اشاره به اظهارات گستاخانه یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قطع آب، غذا و برق به روی ساکنان نوار غزه و اهانت به آنها با توصیفشان با عبارت «حیوان‌های انسان‌نما» اظهار کرد: این سخنان وزیر جنگ صهیونیستی فراتر از رفتار نازی‌ها و نژادپرستی بی‌شرمانه بوده و متعلق به رویکرد گروهک‌ها است.

سخنگوی حماس در ادامه تاکید کرد: اظهارات گالانت مستلزم موضعگیری روشنی از سوی جامعه جهانی و مسوولان حقوقی بین‌المللی است.

پیشتر گالانت در نشستی در فرماندهی جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل نوار غزه را صادر کرده و در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد، «در آنجا نه برق و نه غذا وجود نخواهد داشت، ما در حال جنگ با حیوان‌هایی انسان‌نما هستیم و بر این اساس برخورد می‌کنیم».

دنیل هگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز پیشتر درباره وضعیت نوار غزه گفت: گذرگاه‌ها در نوار غزه مسدود هستند، نه برق وجود دارد و نه کسی وارد می‌شود و نه خارج، غزه تحت محاصره است.

هگاری در ادامه نیز مدعی شد، «صدها تن بر اثر حملات ما زیر ساختمان‌ها مدفون هستند».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی باز هم مدعی شد: «ما به مناطقی حمله نمی‌کنیم که در آنها «تروریست‌ها» وجود ندارند، تمامی پایگاه‌های اطلاعاتی و مقرهای اصلی هدف حمله قرار خواهند گرفت، ارتش در وضعیت هجومی است».

وب‌سایت عبری زبان «ynet» نیز مدعی شد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک انبار مهمات و ورودی تونلی زیر زمین در نوار غزه را که مقامات ارشد حماس از آن استفاده می‌کنند، هدف قرار دادند، همچنین پایگاه عملیات جنبش جهاد اسلامی در مسجدی در محله الزیتون در نوار غزه و یک پایگاه دیگر در خان‌یونس که حماس از آن استفاده می‌کند، هدف قرار گرفتند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس از روز شنبه عملیات طوفان الاقصی را آغاز کرد و درگیری‌ها  شلیک راکت در چند محور غلاف غزه ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ حملات هوایی را علیه نوار غزه آغاز کرده و کابینه آن به صورت رسمی آغاز جنگ را اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha