• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071711214
  • خبرنگار : 71496

آشوب در اراضی اشغالی

چهار سرباز صهیونیست با شلیک خودی زخمی شدند/ یک سرباز در اثر واژگونی تانک کشته شد

چهار سرباز صهیونیست با شلیک خودی زخمی شدند/ یک سرباز در اثر واژگونی تانک کشته شد

برخی گزارش‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی از زخمی شدن چند سرباز ارتش این رژیم در نتیجه تیراندازی نیروهای خودی در نزدیکی مناطق مرزی جنوب لبنان است.

به گزارش ایسنا، نتایج تحقیقات اولیه ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از این است که چهار سرباز عصر یکشنبه در منطقه الجلیل واقع در نزدیکی مناطق مرزی جنوب لبنان در نتیجه تیراندازی نیروهای خودی که قصد عبور از یکی از ایست‌های نظامی موجود در منطقه را داشتند، زخمی شدند.

وب‌سایت عبری زبان «وای‌نت» گزارش داد که چند سرباز ارتش این رژیم در تبادل آتش اشتباهی در میان نیروهای ارتش و نه در اثر تیراندازی نیروهای مقابل زخمی شدند و ارتش در حال بررسی ابعاد مختلف این اتفاق است.

به نقل از خبرگزاری «سما»ی فلسطین، کمی بعد خبرنگار نظامی رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، چند زخمی حاصل تبادل آتش داخلی در حال انتقال به مراکز درمانی هستند و مرکز نظارت نظامی رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات این اتفاق را ممنوع کرده است.

برخی منابع محلی در شمال اراضی اشغالی گزارش دادند، پس از اعلام بروز یک اتفاق امنیتی در منطقه الجلیل، هواپیماهای نظامی در آسمان این منطقه به شدت به پرواز درآمدند و صدای بالگردها که در حال پرواز در ارتفاعات مختلف بودند، به گوش رسید.

در برخی گزارش‌های رسانه‌های عبری ضمن اشاره به بروز یک «حادثه غیر امنیتی خطرناک»، نفوذ افرادی از لبنان از طریق زمینی یا دریایی به مناطق شمالی اراضی اشغالی تکذیب شد. اما گزارش‌های اولیه این رسانه‌ها حاکی از این بود که افرادی از جنوب لبنان به منطقه «موشاو شتولا» نفوذ کردند.

علاوه بر اینها، بر اثر سانحه‌ای که در خیابان شماره شش واقع در جنوب اراضی اشغالی برای سه دستگاه کامیونی که در حال انتقال تانک‌ها و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه اطراف نوار غزه بودند، رخ داد، یک شخص ۲۵ ساله کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

کادر پزشکی رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر در این حادثه اذعان و اعلام کرد که دو تن از زخمی‌ها وضعیت تقریبا وخیمی داشته و به بیمارستان کاپلان منتقل شدند.

تصاویر منتشر شده از این تصادف نشان می‌دهد که دستکم دو دستگاه تانک در این خیابان واژگون شدند و همچنین یک ویدیو نشان داد، دو دستگاه کامیون نظامی و یک کامیون غیرنظامی دچار سانحه شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha