روحاله خدابندهلو در گفتوگو با ایسنا درخصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: جهت استفاده از این سامانه فرد با تلفن همراه خود میتواند یکی از شمارههای *۴*۱۲۳# و یا *۴۴*۱۲۳# را شمارهگیری کرده و سپس آخرین وضعیت مستمری، خدمات دریافتی، وضعیت کمیسیون پزشکی را مشاهده کند.
وی افزود: در این سامانه تاریخ و مبلغ آخرین مستمری ثبت شده، اطلاعات آخرین درخواست مستمری، کسورات مستمری و ثبت درخواست نوبت کمیته توانبخشی و تغییرات مرتبط با شماره حساب مستمری، ثبت و تغییر کدپستی محل اقامت در اختیار متقاضی قرار میگیرد.
این مقام مسئول در خصوص مشاهده خدمات کمیسیون پزشکی بهزیستی در این سامانه، گفت: در بخش کمیسیون پزشکی نیز در صورت ثبت کمیسیون پزشکی برای فرد، دسترسی به تاریخ کمیسیون، نوع معلولیت و نیاز به صدور کارت معلولیت فراهم شده است.
خدابندهلو افزود: در بخش استعلام خدمات نیز در صورت دریافت کمک مالی و یا کمک غیرنقدی، تاریخ، مبلغ و زمان آن به نمایش گذاشته میشود.
سرپرست بهزیستی هدف از راهاندازی این سامانه را پایش مستمر خدمات و وضعیت جامعه هدف بهزیستی توسط خود مددجویان و همچنین از طریق بهزیستی عنوان کرد و گفت: از جمله مزایای این طرح تکریم ارباب رجوع، سهولت در خدمترسانی به مردم، افزایش رضایت شهروندان، کاهش چشمگیر استفاده از کاغذ و بایگانی فیزیکی و ... است.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا این ادارهکل نیز با فراهم کردن زیرساختهای لازم جهت دسترسی به سامانه فوق و همچنین آموزشهای لازم به متولیان تعیین شده در هر حوزه اقدام به استفاده از سامانه مذکور کرده است و بهرهبرداری از این سامانه در ادارات ستادی و شهرستانها فراهم شده و در حال خدمت رسانی است.
گفتنی است مددجویان تحت پوشش و عموم شهروندان میتوانند جهت اطلاع از آخرین اخبار بهزیستی استان زنجان به سایت zanjan.behzisti.ir و کانال پیامرسان بله به آدرس https://ble.ir/newsbehzisti مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات