• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402071610531
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار در زنگ مقاومت مدارس سمنان عنوان کرد:

شوکه‌شدن رژیم غاصب اسرائیل با "طوفان‌الاقصی"

شوکه‌شدن رژیم غاصب اسرائیل با "طوفان‌الاقصی"

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از عملیات طوفان‌الاقصی در روز گذشته به عنوان روز شوکه‌شدن رژیم غاصب اسرائیل نام برد و گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ در آئین زنگ مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و مقاومت اسلامی در محل دبیرستان شهید بهشتی سمنان اظهار کرد: روز گذشته را باید در تاریخ جهان اسلام که روز رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، وحشت و شوکه شدن رژیم غاصب اسرائیل بوده و جبهه مقاومت از غزه دلاور صدها موشک را به سمت سرزمین اشغالی فلسطین و رژیم غاصب پرتاب کردند.
وی ادامه داد: در حملات مقتدرانه روز گذشته جبهه مقاومت، ده ها نفر از رژیم غاصب اسرائیل به درک واصل شدند، ۱۰۰ ها نفر به اسارت گرفته شدند، چندین فرمانده نظامی به هلاک رسیده و بسیاری نیز مفقود هستند، در واقع به معنای واقعی کلمه می توان گفت که به شدت وضعیت رژیم غاصب اسرائیل بحرانی است.
هاشمی همچنین افزود: بیش از ۱۵۰ موشک مقاومت در روز گذشته به سمت سرزمین های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل پرتاب شد که‌ تنها گوشه ای از قدرت جبهه مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت.
استاندار سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در ۸۰ سال گذشته، هیچگاه جوانان فلسطین مانند امروز با نشاط و فعال نبودند، خاطرنشان کرد: سردار قاآنی چندی پیش اعلام هشدار داده بودند که ساکنین اسرائیل غاصب، باید خانه های خود را فروخته و به اروپا فرار کنند.

این مقام ارشد استانی ادامه داد: امروز رژیم غاصب اسرائیل از زمین، زیر زمین، دریا، هوا، غزه و کرانه باختری توسط جبهه مقاومت مورد هدف قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: ما امروز در استان سمنان و در دبیرستان شهید بهشتی گرد هم آمدیم تا به یاد دانش آموزان فلسطینی اعلام کنیم در این شادی شما ما نیز شاد بوده، در این پیروزی سهیم هستیم و برای پیروزی نهایی شما دعا می‌کنیم.
هاشمی‌ تصریح کرد: ان شاء الله به روزی برسیم که نماز را در مسجد الاقصی که محور وحدت جهان اسلام است؛ اقامه کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد: بیش از ۸۰ سال تصرف و اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل را پایان یافته و فلسطین به دست مردم غیور آن مدیریت شود.
استاندار سمنان در پایان گفت: روز گذشته نیروهای محور مقاومت از طریق حملات سایبری سامانه دفاعی گنبد آهنین اسرائیل را از کار انداخته و این سامانه در روز گذشته عمل نکرد، این تنها بخشی از توانایی و قدرت جبهه مقاومت است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha