• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402071610367
  • منبع : بسیج دانشجویی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران:

حرکت فاتحانه امروز فرزندان مقاومت نیازمند حمایت تمامی کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان است

حرکت فاتحانه امروز فرزندان مقاومت نیازمند حمایت تمامی کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان است

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران؛ در ستایش عملیات افتخارآمیز «طوفان الاقصی» در بیانیه ای تاکید کرد که دشمنان اسلام بدانند تازمانی که اسرائیل به عنوان شر مطلق و غده سرطانی منطقه از روی زمین محو نشود باید هر روز منتظر اقدامی جدید و حمله‌ای جوانمردانه علیه مواضع رژیم صهیونیستی باشند.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

حرکت مجاهدانه شیر مردان مقاومت در سرزمین های اشغالی مهر باطلی است بر ادعاهای پوچ کسانی که معتقدند به مرور زمان مسئله فلسطین از یادها خواهد رفت. مسئله فلسطین مسئله اسلام و کلید حل ظهور حضرت حجت(عج) است. دشمنان اسلام بدانند تازمانی که اسرائیل به عنوان شر مطلق و غده سرطانی منطقه از روی زمین محو نشود باید هر روز منتظر اقدامی جدید و حمله‌ای جوانمردانه علیه مواضع رژیم صهیونیستی باشند. اقدام امروز باعث شده است تا جهان بار دیگر مقابل قدرت مقاومت و ایمان رزمندگان فلسطینی تعظیم کند و مجددا صدای مظلومان بر سراسر عالم طنین آمیز شود. مقاومت زنده است چون ایمان رزمندگان مقاومت زنده است. امروز فرزندان سلیمانی ها، عماد مغنیه ها و تمام کسانی که علیه کفر مطلق عالم یعنی اسرائیل خبیث قیام کردند در میدان حاضرند تا بار دیگر به تمام جهان نشان دهند مرمان فسلطین از ارمان خود کوتاه نخواهند امد و پرچم پیروزی را روزی در مسجد الاقصی برافراشته خواهند کرد.

 حرکت فاتحانه امروز فرزندان مقاومت نیازمند حمایت قطعی تمامی کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان است. امروز وقت اتحاد برای سربلندی اسلام است.اتحادی برای تمام مظلومان جهان، تمام کسانی که در این سال‌ها مورد ظلم شیطان بزرگ و ایادی آن شده اند. سکوت و انفعال  امروز خیانتی است بزرگ بر تمام مجاهدین و آزادی خواهان دنیا.
تمام کشورهای عربی که رویای سیاه و پوچ عاری سازی روابط با چنین رژیم صفاکی را دارند بدانند با برقراری چنین روابطی خود را به عنوان دشمن درجه یک اسلام و فلسطین تبدیل می‌کنند. بهتر است رویای عادی سازی را سر بیرون بیاورید و با اراده خستگی ناپذیر خود دست در دست برادران فلسطینی مقابل کفر زمان ایستادگی کنند.

 برادران فلسطینی ما بدانند پیروزی نزدیک است و به فضل پروردگار صدای خس خس نفس های آخر صهیونیست ها به گوش جهانیان رسیده است. در نهایت فرزندان ایرانی جبهه مقاومت امروز با درک دقیق خود از وضعیت کنونی جهان اسلام و احساس مسئولیت و تعهدی که به آرمان دیرینه خود یعنی آزادی فلسطین و مسجدالاقصی دارند، حاضرند در صورت امکان در جبهه های علیه کفر حاضر شده و خواب خوش را بر حرامیان حرام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha