• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402071308666
  • منبع : بوشهر

ثبت نام حضوری از ۱۳۴ مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی در بوشهرآغاز شد

ثبت نام حضوری از ۱۳۴ مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی در بوشهرآغاز شد

ایسنا/بوشهر با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، ثبت نام حضوری از ۱۳۴ مهارت آموز رشته آموزش ابتدایی پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح امروز ۱۳ مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب در پردیس علامه طباطبایی بوشهر ضمن تبریک به پذیرفته شدگان این دوره مهارت آموزی اظهار کرد: به طور کلی ثبت نام مهارت آموزان در این دوره شامل مرحله غیر حضوری و مرحله حضوری می شود که در مرحله غیرحضوری آنها مدارک لازم را در سامانه معرفی شده در اطلاعیه سازمان مرکزی دانشگاه بارگزاری کرده و در مرحله حضوری نیز مدارک بارگزاری شده ثبت نام غیر حضوری با اصل مدارک توسط کارشناس مربوطه تطبیق داده می شود.

رضا درویشی گفت: ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند و مدارک بارگزاری شده ثبت نام غیر حضوری آنها با اصل مدارک توسط کارشناس مربوطه تطیبق کند.

ثبت نام حضوری از ۱۳۴ مهارت آموزان رشته آموزش ابتدایی در بوشهرآغاز شد

وی افزود: این دوره شامل مهارت آموزان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱، جاماندگان مشمولین قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ و بالاتر و تکمیل ظرفیت معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در دو رشته آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی است.

وی تصریح کرد: از پذیرفته شدگان رشته آموزش کودکان استثنایی استان بوشهر توسط همکاران ما در دانشگاه فرهنگیان استان فارس ثبت نام به عمل آمده و دوره مهارت آموزی آنها نیز در این استان مطابق برنامه ریزی سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می شود.

درویشی خاطرنشان کرد: دوره مهارت آموزی این پذیرفته شدگان شامل دو پودمان می شود که پودمان نخست از پنجشنبه هفته آینده ۲۰ مهرماه آغاز می شود و هر دو پودمان به صورت حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha