• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402071207647
  • منبع : نمایندگی سمنان

امحاء ۸.۵ تن کالای قاچاق در استان سمنان

امحاء ۸.۵ تن کالای قاچاق در استان سمنان

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از امحاء ۸ تن و ۵۰۰ کیلو انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۱ میلیارد ریال در سمنان خبر داد و گفت : در برخورد با قاچاقچیان کالا که با اقدامات پلید خود به اقتصاد و معیشت مردم لطمه می زنند بسیار مصمم بوده و هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

سردار جلیل موقوفه ئی در حاشیه مراسم امحاء کالای قاچاق غیر مصرفی با بیان اینکه برنامه های هفته انتظامی از فردا ۱۳ مهر آغاز و تا ۱۹ مهر با شعار "شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار در سراسر استان برگزار می شود، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع کالای قاچاق غیر مصرفی و فاقد مجوز قانونی در آتش سوخت.

وی افزود: این کالاها شامل البسه، لوازم آرایشی بهداشتی و مواد غذایی بوده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فراوانی اقلام کشف شده اضافه کرد: مواد بهداشتی و آرایشی با ۱۳۷ هزار قلم، دخانیات با دو میلیون و ۳۰۰ هزار نخ، دارو با یک میلیون و ۹۰۰ هزار قلم و لوازم یدکی و..از جمله کالاهای قاچاق کشف شده در ۶ ماه گذشته بوده است.

سردار موقوفه‌ئی همچنین با اشاره به  برنامه گرامیداشت هفته انتظامی در استان سمنان گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته انتظامی تا ۱۹ مهرماه و با شعار " شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار" در استان سمنان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در این هفته ۸۵ عنوان برنامه در این استان اجرا می‌شود که دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با ائمه جمعه، صبحگاه مشترک، کوهپیمایی و رالی خانوادگی، تجلیل از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی در شهرستان های هشتگانه استان، حضور فرماندهان پلیس در رسانه‌ها، تجلیل از بازنشستگان، انس با قرآن، افتتاح پروژه‌های عمرانی و...از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی از اختلال در نظام اقتصادی کشور به عنوان یکی از جرائم مهم نام برد و تصریح کرد: در ۶ ماهه امسال ۷۷۳ تن انواع کالا اساسی احتکار شده در شهرستان‌های مختلف استان کشف شده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان ارزش کالاهای احتکار شده کشف شده را افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: کشف این جرائم در کاهش گرانی‌ها و آرامش در بازار نقش مهمی دارد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم خاطرنشان کرد: پلیس با بکارگیری تمامی توان خود در راستای ماموریت ها اقدام می کند و با اشراف اطلاعاتی در مبارزه با قاچاق کالا و از و حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش شاخص ها و کشفیات تلاش خواهد کرد و در برخورد با قاچاقچیان کالا که با اقدامات پلید خود به اقتصاد و معیشت مردم لطمه می زنند بسیار مصمم بوده و هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha