• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402071007155
  • خبرنگار : 50039

شهردار گرگان خبر داد

ایجاد دفتر ایده‌های نوآور شهرداری گرگان/ از نخبگان حمایت می‌شود

ایجاد دفتر ایده‌های نوآور شهرداری گرگان/ از نخبگان حمایت می‌شود

ایسنا/گلستان شهردار گرگان از ایجاد دفتر ایده‌های نوآور شهرداری گرگان خبر داد و گفت: بی‌شک در آینده‌ای نزدیک سراغ نخبگان صاحب ایده خواهیم آمد.

سید محمدرضا سیدالنگی عصر امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته از این رویداد بازدید داشتم، در مقایسه با چگونگی برگزاری در سال‌جاری باید بگوئیم که از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه دست اندرکاران تلاش خود را کرده‌اند تا شرایط‌ ایده‌آلی را برای تیم‌های حاضر آماده کنند، ادامه داد: آنچه که برای استان گلستان حائز اهمیت بوده، افتخارآفرینی تیم‌های منتخب در سطح ملی است.

ایجاد دفتر ایده‌های نوآور شهرداری گرگان/ از نخبگان حمایت می‌شود

شهردار گرگان در پاسخ به سؤال ایسنا در خصوص «چگونگی حمایت شهرداری از طرح‌های مرتبط با مدیریت شهری و گردشگری»، خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان به دنبال ایجاد و افتتاح دفتر ایده‌های شهرداری و یا مرکز نوآوری گرگان است.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه‌های خود گنجانده‌ایم تا گرگان را به شهر نوآور و خلاق تبدیل کنیم، افزود: برگزار کنندگان اینگونه رویدادها می‌توانند با هماهنگی و همکاری کارخانه نوآوری گرگان و کارشناسان شهرداری زمینه‌ساز حمایت از ایده‌ها و طرح‌های مرتبط با مدیریت شهری و گردشگری و یا دیگر حوزه‌های مرتبط با شهرداری باشند.

سیدالنگی با بیان اینکه بی‌شک در آینده‌ای نزدیک سراغ نخبگان صاحب‌ ایده خواهیم آمد، تصریح کرد: انرژی و پتانسیل نوجوانان و جوانان حاضر در اینگونه رویدادها مثال‌زدنی است و متولیان باید از اینگونه فرصت‌ها برای شناسایی نخبگان و کمک به بارور کردن ذهن خلاق آنها بهره‌مند شد.

به گزارش ایسنا، پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان همزمان با هفته وحدت در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد و در این رویداد علمی ۲۱ تیم در سه بخش پویانمایی، نرم‌افزار و بازی موبایلی ظرف مدت ۴۸ ساعت و شبانه روزی با هم به رقابت پرداختند.

این رقابت از ۸ مهرماه آغاز شد و عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر جهت حضور در رقابت‌های کشوری به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha