• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402071006765
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه:

پیامبر اسلام(ص) جهانیان را از ضلالت و گمراهی نجات داد 

پیامبر اسلام(ص) جهانیان را از ضلالت و گمراهی نجات داد 

ایسنا/کرمانشاه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص)در روزگاری که جهل و جهالت همه دنیا را پر کرده بود، مردم جهان را از این ضلالت و گمراهی نجات بخشید و کرامت دوباره‌ای به آنها داد. 

حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" در مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق (ع) که امروز(۱۰ مهر) در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهارکرد: تولد پیامبر رحمت و مهربانی ها و مبعوث شدن ایشان به رسالت و پیامبری در واقع تکمیل کننده رسالت دیگر انبیای الهی است.

وی ادامه داد: زمانی که پیامبر مکرم اسلام متولد شدند، دنیا سرشار از جهالت و گمراهی بود و خرافه و رسوم بسیار غلطی در جوامع حکمفرما شده بود و مردم در رنج و عذاب شدیدی به سر می بردند.

 حسینی تصریح کرد: حاکمان آن زمان با ترویج خرافات و بت پرستی حقیقت را از مردم عصر خود مخفی کرده و اجازه نمی دادند یکتاپرستی رواج پیدا کند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در چنین شرایطی بود که پیامبر مکرم اسلام (ص) دیده به جهان گشود تا اندک اندک شرک و بت پرستی برچیده شود و به بزرگترین و بهترین هدایت گر تاریخ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در دیگر کتب آسمانی مانند تورات و انجیل مژده و بشارت تولد پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) داده شده است، تصریح کرد: با وجود اثبات حق بودن ایشان، برخی از حکام و مستبدان زمان از وجود پیامبر مکرم اسلام(ص) ناراضی بودند، چرا که بودن ایشان را تهدیدی علیه خود و منافشان می دانستند.

 حسینی همچنین با تبریک میلاد امام جعفر صادق(ع)، ایشان را هم احیاگر دین مبین اسلام معرفی کرد و گفت: هزاران نفر از علما و بزرگان شیعه و سنی شاگرد ایشان و دنباله رو مکتبشان بودند و به واسطه دریای علم امام صادق(ع)، شاگردان زیادی برای دین اسلام تربیت شد که ثمره آن هم اکنون نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha