• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402070905922
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان؛

برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده انجام شده است

برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده انجام شده است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از برنامه ریزی های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده شرکت خبر داد.

صمد بهزاد ۹ مهر با اعلام خبر فوق افزود: در سیستم فعلی توجه به درآمد و افزایش عایدی شرکت و احیای واحدهای ضررده همچون کارخانه قند مغان و مجتمع باغات میوه در اولویت بوده و این امر در دستور کار می باشد و برنامه ریزی های لازم برای آن انجام شده است.

بهزاد بیان کرد: طی سالیان متمادی از ظرفیت های خالی این بنگاه اقتصادی استفاده ای بعمل نیامده و بواسطه عدم توجه به اراضی بخش بزرگی از زمین های بایر بدون استفاده باقی مانده است که در این خصوص با مشاوران زبده نشست ها و جلسات مختلفی برگزار شده و افزون بر آن با سازمان جنگل کاری نیز جلساتی برگزار شده است و کاشت درخت صنوبر بعنوان کشت جدید در حوزه زراعت چوب مد نظر شرکت بوده و زمینه ای برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تولید بذور در بخش کشاورزی بعنوان سودده ترین محصول مد نظر بوده و با توجه به اینکه این امر زمان بر می باشد و ما بر تولید بذور تائید شده اقدام لازم را بعمل خواهیم آورد تا علاوه بر نیاز داخل شرکت، منطقه، استان و کشور نسبت به صادرات آن اقدام لازم بعمل آید، چراکه صادرات بذور، سوای جلوگیری از خروج ارز برای ارزآوری نیز مؤثر می باشد.

عضو هیأت مدیره شرکت تصریح کرد: جهت تغذیه بیش از ۲۱ هزار رأس دام مجتمع دامپروری، کشت علوفه مورد نیاز دام ها از جمله محصول جدید تریتیکاله در دستور کار بوده و بخش اعظمی از نیاز شرکت به علوفه تأمین خواهد شد و در کنار آن تأمین جو، ذرت و کنجاله سویا انجام می شود که این امر در افزایش استحصال شیر و به تبع آن درآمد شرکت از طریق تولید محصولات لبنی تأثیر قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آرامش و ثبات در شرکت حاکم بوده و بدون استرس خاصی با نشاط و سرزندگی هر چه تمام تر امیدهای فراوانی بوجود آمده است و انگیزه کار زیادی در مدیران میانی، کارشناسان و کارگران مشاهده می شود و اعضای هیئت مدیره نیز با اتحاد و انسجام ویژه ای با بهره گیری از نظرات، پیشنهادات، طرح ها و ایده های نخبگان کارها را پیش می برند.

بهزاد اعلام کرد: از زمان آغاز بکار مدیریت جدید تاکنون یک نفر نیز نیرو جذب شرکت نشده و در تلاشیم با پروتکل خاص و بصورت عادلانه با آزمون این اقدام انجام شود، چراکه ساماندهی نیروی انسانی از اولویت های این مجتمع عظیم ملی بوده و بیشتر تمرکزمان بر نیروهای تولیدی می باشد.

مدیرعامل شرکت اضافه کرد: ایثارگران شاغل در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سرمایه های انسانی این بنگاه اقتصادی بوده و زحمات زیادی را در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سنگر تولید متقبل شده و خدمات شایان توجهی را ارائه نموده اند و بایستی احترام آنان متناسب با شان و عزت شان حفظ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha